Guest MK22

PMDG 737

37 viestiä aiheessa

Hei!

Ajattelin ostaa PMDG:n 737:an, mutta onko se kannattava ostos? Onko mitään suurempia eroja PMDG 737-600/700 ja 737-800/900 malleissa.

Terveisin Magnus

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kokoero, ei oikein muuta. Jos yhtään 737:sta tykkää, niin on kannattava. Todella realistinen. Ja muista, että et saa -800/900 sarjaa toimimaan, jos sulla ei ole -600/700 sarjaa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hei!

Olen nytten ostanut tuon 600/700 lisurin. Saako jostain tuulilasinpyyhkijät päälle vai tulevatko ne sinnä 800/900 lisurissa? Tuoko se 800/900 lisuri parannuksia virtuaaliohjamoon, joka on vähän yksinkertainen? Muuten hyvä lisäosa.

Terveisin Magnus

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä pitäisi päälle mennä, katossa on L WIPER ja R WIPER-napit, niitä pyörittele haluamaasi asentoon niin pitäisi alkaa pyörimään. Pyyhkimillähän sitä lennetään  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pyyhkimillähän sitä lennetään  ;D

Tottakai lennetään, ainakin rullataan jos sataa kun esterin *.

Magnus: pitäisi tulla VC:stä näkyviin, ei 2D paneelissa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo! Napit kyllä pyörivät, mutta pyyhkijät eivät.

 

En ole kuullutkaan että tuulilasinpyyhkijät pyörii ympäriinsä. ;D

 

Jo on aikoihin eletty kun simussakin tarvitaan lasinpyyhkijöitä. :o

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei toimi virtuaaliohjaamossakaan millään asetuksella.

 

Varmista että on battery päällä :D?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Terve,

Kysäsempä tässä samassa sarakkeessa. Kummassa asennossa kyseisen koneen mins kytkin kuuluu olla laskussa radio vai baro asennossa?onko nuo lähestymiskarttojen minimit ilmoitettu barona vai radio?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

BARO-asennon minima otetaan korkeusmittareista. RADIO taasen radiokorkeusmittarista. Siksi BARO saattaa olla epätarkempi, sillä pieniä ilmanpaineen muutoksia tapahtuu kokoajan. Se antaa tosin paremman tilannetajun, sillä näkyy vihreällä symbolilla korkeusmittarin rullalla.

 

Nyrkkisääntönä on, että aina käytetään BAROa, paitsi CAT II-laskussa, jossa minimi on usein ilmoitettu radiokorkeutena. CAT I-minimeissäkin on minimi ilmoitettuna jalkoina maanpinnasta yleensä sulkeissa (esim. DA(H): 500(200)).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos.Voitko vielä valaista noista autopilotin neljästä napista :-[ olen tuota manuskaa lukenut mutta kun.......

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos.Voitko vielä valaista noista autopilotin neljästä napista :-[ olen tuota manuskaa lukenut mutta kun.......

CMDt A & B ovat kaksi eri autopilottia, niistä normaalitilanteessa on toinen päällä (ei väliä onko B vai A, molemmat hoitaa saman homman), ja autoland-tilanteessa (kuulostaapa hienolta, autoland-tilanne  :P) molemmat päällä, toinen hoitaa itse ILS-lähestymisen ja toinen flaretuksen ja muut laskeutumiseen kuuluvat asiat.

 

CWSt A & B ovat kaksi "Control Wheel Steering Modea". Muistaakseni (manuaalissa ei ole mainintaa) A on oikean puolen ja B vasemman puolen ohjaimien CWS. Yksinkertaisesti selitettynä jos kytket niistä jommankumman päälle ne kytkeytyvät joko pitch tai roll-moodiin. Pitch moodissa autopilotti hoitaa horisontaalisen liikehdinnän, mutta ohjaimia liikuttamalla voit joko nostaa tai laskea nokkaa. Kun keskität ohjaimen autopilotti pitää viimeisimmän liuku- tai nousukulman. Roll-moodi on samantapainen, mutta siinä voit ohjata koneen horisontaalista liikehdintää kääntämällä ohjaimista konetta oikealle tai vasemmalle.

CWS aktivoituu myös automaattisesti jos alat autopilotin päällä ollessa esim. kääntämään konetta ohjaimilla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja varmaan operaattorikohtaista tuo CMD A/B käyttö, normaalisti monessa yhtiössä kai se pidetään päällä, kumman jakkaran pilotti on PF. Eli jos perämies on PF, niin CMD B? Otto vahvistaa? :)

Tuosta en osaa sanoa, kun olen niin synnynnäinen cpt etten koskaan istu virtuaalisella kakkospallilla  ;D Mutta jokatapauksessa, toimivat samalla tavalla ja käynnistävät samat moodit kun käynnistät ne normaalisti 1000ft AGL (N1 + LVL CHG, LNAV tai HDG SEL)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

T7 ois kyllä kiva. Siitä kun ei kunnon mallinnosta FS9:lle ole. Ja kun PMDG on sellaisen jo FlyII:lle tehnyt. Tai sitten 757 ois mahtava... Taikka...

;D Pahoin tosin pelkään että mitään noista ei tule, vaan se on joku räpistin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuolla (avsimin foorumi) oli veikkailuja myös siitä, että Airliner XP ja PMDG olisivat yhdistäneet voimansa tuon Bussin kanssa. Se olis mahtavaa 8) , mutta aika epätodennäköistä. Sais kyllä tulla joko 777, 757 tai A32x

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuolla (avsimin foorumi) oli veikkailuja myös siitä, että Airliner XP ja PMDG olisivat yhdistäneet voimansa tuon Bussin kanssa. Se olis mahtavaa 8) , mutta aika epätodennäköistä. Sais kyllä tulla joko 777, 757 tai A32x

Turhaa veikkailla kun lisää tietoa on tullut jo pari päivää sitten... Eli EI ole A320.

http://forums1.avsim.net/index.php?showtopic=244587

 

Third: The "Secret Airplane" came as a surprise to many of you- but had indeed been mentioned here in an earlier updates post. This project is a highly detailed simulation, and I think you will be amazed when you see what we have accomplished with this airplane. This project will be unveiled in/around mid-march, i suspect, based upon current work-progress. Beyond this, I will not tell you what it is- other than to say it is not an A320, and McPhat is not involved...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään