Guest zokkeri

Wilcon Airbusin nopeusmittari "jäätyy"

7 viestiä aiheessa

Terve

Nyt on "pientä" ongelmaa tuon Wilcon Airbusin (Vol. 1) kanssa. Nimittäin nopeusmittari PFD:llä menee aina välillä lennon aikana osoittamaan, että nopeus olisi nolla. Tästä seuraa puolestaan alpha floor joka on ikävä varsinkin jos se tulee juuri laskussa tai oikeastaan milloin vain. Nopeusmittarin saa taas toimintaa käymällä jossain valikossa tai vaikka painamalla ESC ja sitten "continue flight". Tästä eteenpäin kaikki toimii taas hyvin.

Onko muilla ollut tällaisia ongelmia?

Minä olen mergettänyt tuon paneelin Project Airbusin ja iFDG:n Airbusien kanssa ja tällaista tapahtuu kummallakin.

t:Jouko

PS: Voi kun tuo AirSimmer julkaistaisiin nyt edes muutaman kuukauden sisään. Meinaa aina välillä palaa muutakin kuin hihat tuon Wilcon bussin kanssa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama vika minulla. Aluksi epäilin pitot-putken jäätymistä, mutta tuollainen tuli, vaikka pitot heat oli päälläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla tuo jäätyminen on alkanut nyt viime aikona. Sanotaan noin kuukausi sitten tätä ei ollut tapahtunut kertaakaan, mutta nykyään se tapahtuu melkein joka toinen lento. Onneksi tapahtuu vain kerran lennon aikana. Mitään muutoksia en kuitenkaan ole tehny koneessani. Olen ainoastaan asennellut AI:ta ja erilaisia maisemia.

Tuolla "ei mergetetyllä" koneella ei tätä ole tapahtunut, mutta sillä en ole enempää lentänyt piiitkäään aikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli joskus sama juttu. Muistaaksi ongelma hävisi, kun otin fsuipc:sta icing pois.

Joo, saattaa liittyä tosiaan tuohon, sillä ruksasin tuon vasta vähän aikaa sitten. Thanks ! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään