O-P Pietila

Avioniikkaräkkiä ranskan malliin

7 viestiä aiheessa

Aika vakuuttavan näköistä radioprojektia väännetään myös ranskanmaalla. Kielestä en tajua mitään, mutta kuvia on viiden sivun verran. Ainakin minulle ihan uusi valmistustekniikka. Käytettäneen paljon isommissa jettisimuissa:

http://air-cockpit.superforum.fr/tableau-de-bord-f5/radio-bendix-king-t524.htm

Random-surffailulla samalta foorumilta löytyy paljon muutakin mielenkiintoista.

Tämä DECAdry kirjasinpaketti vaikuttaa myös mielenkiintoiselta. Tuolla saisi mukavasti eloa myös Elfan perusvalkoisiin painikkeisiin:

http://nonolight.free.fr/bouton/big/bouton5.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Raaputusarpojen raaputuspinta taitaa olla samaa materiaali mitä siirtokirjaimet ovat -> kertoo paljon merkintöjen kulutuskestävyydestä.

Menetelmällä saa helposti näyttävän näköistä jälkeä, mutta ilo jää kovin lyhytaikaiseksi. Oksa- tai jokin vesiohenteinen lakka voisi suojata merkinnät menestyksellisesti. Vaatii kokeiluja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Raaputusarpojen raaputuspinta taitaa olla samaa materiaali mitä siirtokirjaimet ovat -> kertoo paljon merkintöjen kulutuskestävyydestä.

Ei kai sentään? Itse en ole siirtokirjaimia käyttänyt, mutta tiedän sovelluksia missä niitä on käytetty vuosikymmeniä ilman ongelmia. Ja siksi kysynkin tietääkö joku mistä noita valkoisia kirjaimia saisi, olisi nimittäin käyttöä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kai sentään? Itse en ole siirtokirjaimia käyttänyt, mutta tiedän sovelluksia missä niitä on käytetty vuosikymmeniä ilman ongelmia. Ja siksi kysynkin tietääkö joku mistä noita valkoisia kirjaimia saisi, olisi nimittäin käyttöä...

Zau !

Kilpiä ja teippauksia tekevistä firmoista, kirjakaupoista, konttorikoneliikkeistä nimellä "Letraset", "3M", ym.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään