Guest Tarik

FSX - ääniongelma!

6 viestiä aiheessa

Asensin FSXn uusiksi, accelerationin kanssa. Mukana pistin myös FsPassenger X:n ja MyTraffic 5:n. Nyt ei kuulu sitten ääniä ATC:ltä yhtään :( Kaikki muut äänet toimii hyvin. Ja kyllä on asetuksista pistetty "ATC voice on" ja volume on 100%. Mites saisin ATCn taas kuulumaan, aika p*rseestä ilman ATC-ääniä.

Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin FSXn uusiksi, accelerationin kanssa. Mukana pistin myös FsPassenger X:n ja MyTraffic 5:n. Nyt ei kuulu sitten ääniä ATC:ltä yhtään :( Kaikki muut äänet toimii hyvin. Ja kyllä on asetuksista pistetty "ATC voice on" ja volume on 100%. Mites saisin ATCn taas kuulumaan, aika p*rseestä ilman ATC-ääniä.

Kiitos!

Heh heh ! Tervetuloa mykkäkoululaisten kerhoon ! Minulla ei kuulu nuo moottorin äänet lainkaan - muut kylläkin. Ratkaisua en ole toistaiseksi keksinyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli muistaakseni FS9:ssä kerran tuollainen ongelma ja se johtui muistaakseni viallisesta äänitiedostosta USEnglish... Korvasin sen ja äänet tulivat takaisin. Lieneekö sama vika?

FSX:ssä Sound/ATC/

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testasin, että FS9:ssä kaikki toimii normaalisti (kun oon uudet kajarit tässä välissä asentanu). Toimii, eli ongelman pakko olla FSX:ssä? Hmm.. Ehdotuksia otetaan vastaan, kokeilen ny alkuperäset tiedostot tonne sound kansioon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko se niin, että Acceleration pack sisältää jo SP1 ja SP2 eli jos menee asentamaan ne Acceleration packin kans niin noita ja muitakin ongelmia tulee...?

TT

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko se niin, että Acceleration pack sisältää jo SP1 ja SP2 eli jos menee asentamaan ne Acceleration packin kans niin noita ja muitakin ongelmia tulee...?

TT

Acceleration vaatii SP1:n (tulee kai levyllä) ja vastaa SP2:sta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään