Pekka Peltonen

Finnairin A 321 paintin asennus...

7 viestiä aiheessa

Olen yrittäny asentaa ko painttiä, mutta "read me" kansion tekstinpätkän kopiointi aircraft.cfg kansioon tökkii. Teenköhän mä jotain väärin vai onko kyseessä taas jotain Vistan hienouksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on Jarmo Stenvallin paintti default A321 Tiedostokirjastosta. Ongelma on se, että en pysty tallentamaan sitä read me - . rimpsua. Kone herjaa "Tiedostoa ei voi luoda........käyttöoikeutesi ei riitä ....järjestelmänvalvoja voi myöntää luvan jne". Olen kuitenkin suorittanut hommat järjestelmänvalvojana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on Jarmo Stenvallin paintti default A321 Tiedostokirjastosta. Ongelma on se, että en pysty tallentamaan sitä read me - . rimpsua. Kone herjaa "Tiedostoa ei voi luoda........käyttöoikeutesi ei riitä ....järjestelmänvalvoja voi myöntää luvan jne". Olen kuitenkin suorittanut hommat järjestelmänvalvojana

Minulla sanoo aina saman, olen tehnyt niin, että kopioin aircraft.cfg:n omaan kansiooni, siellä muokkaan ja kopioin takaisin koneen kansioon.

Miten tuo Hannun sanoma toimii, miten saa muutettua? On kyllä järjestelmänvalvoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten tuo Hannun sanoma toimii, miten saa muutettua? On kyllä järjestelmänvalvoja.

Klikkaat oikealla hiiren napilla kansiota tai tiedostoa ja valitset ominaisuudet ja sitten suojaus niin sieltä näet onko muutosteko sallittu jos ei niin klikkaat Muokkaa ja teet siellä muutoksen.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään