Guest peikonen

Ultimate Traffic II

8 viestiä aiheessa

Flight One Software on pukkaamassa Ultimate Traffic II:sta. AI liikenne on jäänyt itsellä aika vähälle huomiolle. World of AI kiinnostaisi, mutta jos paketteja pitää latailla yksi kerrallaan niin mielenkiinto tällaista "all-in-one" ratkaisua kohtaan heräsi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmi että noissa kaupallisiassa on liikaa virittelyä tälläiselle lyhytpinnaiselle jammulle jolla kaikenlisäksi ei siihen ole aikaa, itse odottelen että jos joku tekisi sellasen AI lisurin joka olisi sellanen että ajat vain asennus exe ohjelman läpi käynnistät simun ja kentillä ja ilmassa olisi koneita riittävästi, noi Ai koneet on mulle lähinnä visuaalinen lisä simulaattoriin ja mua ei pahemmin kiinnosta meneekö jokin tietty kone minuutilleen saamaan tahtiin kuin oikeassa elämässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla jonkin sortin ongelmia tässä viimeisimmässä paketissa, mutta korjauksia olisi ainakin luvassa tässä lähiaikoina...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flight One Software on pukkaamassa Ultimate Traffic II:sta. AI liikenne on jäänyt itsellä aika vähälle huomiolle. World of AI kiinnostaisi, mutta jos paketteja pitää latailla yksi kerrallaan niin mielenkiinto tällaista "all-in-one" ratkaisua kohtaan heräsi.

World of AI oli jo vuosi? sitten lopettamassa, mutta jatkaa edelleen. Sen paketit pitää tosiaan yksitellen ladata (AvSimistä tai FlightSimistä). Asennus kuitenkin hoituu helposti asennusohjelmalla vaikka kaikki paketit kerralla asentamalla. Uusia tai päivityspaketteja tippuu edellä mainittuihin paikkoihin hiljakseen. Päivityksiä ei tosin ole tainnut ilmestyä lopettamisilmoituksen jälkeen.

On muitakin ilmaista AI-liikennettä tarjoavia tahoja, mutta niiden asennus on hieman hankalampaa (yleensä hoituu AIFP2-ohjelmalla) koska koneiden modelit ja paintit eivät ole yleensä mukana paketeissa.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään