Guest ToniH22

Ongelmia EFSO kentän korkeuksien kanssa?

4 viestiä aiheessa

Moi

Tuossa olen jo tovin ihmetellyt, kun sielä tuppaa nämä AI koneet leijuvan muutaman metrin ilmassa platalla tai kiitoradalla, että onkos tähän ongelmaan olemassa korjausta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Tuossa olen jo tovin ihmetellyt, kun sielä tuppaa nämä AI koneet leijuvan muutaman metrin ilmassa platalla tai kiitoradalla, että onkos tähän ongelmaan olemassa korjausta?

Ei siihen vissiin ole korjausta. Vielä kun muistaisi että miten tuo korjataan...  :P

Vilkaiseppas täsmääkö EFSO AFCADissa kentän korkeus maisemaan sekä default EFSOn AFCAD tietoihin. Niiden piti muistaakseni olla täsmälleen samat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni joskus piti tuota FS2002-version Arlandan kentän korkeutta säätää JABbgl-nimisellä softalla, koitappas sitä, jos osaat käyttää  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei siihen vissiin ole korjausta. Vielä kun muistaisi että miten tuo korjataan...  :P

Vilkaiseppas täsmääkö EFSO AFCADissa kentän korkeus maisemaan sekä default EFSOn AFCAD tietoihin. Niiden piti muistaakseni olla täsmälleen samat.

Juuh, no mulla on tuo Finnafcads paketin oma EFSO käytössä, mutta pitääpä sitten testata ottamalla se pois käytöstä ja toista kikkaa sit tuo mitä Otto tarjosi..Kiitos neuvoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään