Guest jjjarvi

Flight1:ssa maksaminen

11 viestiä aiheessa

Eli downlodasin tuon 767 for FSX tuotteen mutta en ole saanut navigoitua Flight 1:ssa sellaista sivua esiin missä saa imuroidun tuotteen maksaa.  Ostoskoriin sitä ei saa lisättyä?? vai saako, eli neuvokaa viisaammat miten saan imuroidun tuotteen maksettua, mistä linkistä pääsee oikealle sivulle. 

Mites sitten aktivoinnin kanssa tuleeko postissa joku keycode mikä syötetään LDS:ään asennuksen jälkeen vai tapahtuuko homma netin kautta?

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaisin ainakin josan flight1 tuotteessam että se tuote maksetaan kun clickataan sitä asennusta. Siinä vissiin tulee vaihtoehto maksaa se, tai käyttää jo ostettua koodia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flight1 Wrapper systeemillähän se maksetaan. Eli kun lataat sen exen sieltä flight1 sivulta, sen mukana on jo tämä maksuhomma. Siihen syötetään hlö. tiedot yms ja maksu onnistuu Verified by Visa tms korteilla joissa on maksumahdollisuus. Tämän jälkeen suoritetaan osto, jonka jälkeen ennen asennusta wrapper antaa sinulle certificaatin eli todisteaineistoa ostosta ja tämän .key tiedoston jolla hoituu tulevaisuudessa reinstallointi tällä wrapperilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, tuollasta minäkin muistelisin sen olevan, mutten osannut sen enempää neuvoa. Mutta tonin ohjeilla pitäisi pärjätä pitkälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flight1 Wrapper systeemillähän se maksetaan. Eli kun lataat sen exen sieltä flight1 sivulta, sen mukana on jo tämä maksuhomma. Siihen syötetään hlö. tiedot yms ja maksu onnistuu Verified by Visa tms korteilla joissa on maksumahdollisuus. Tämän jälkeen suoritetaan osto, jonka jälkeen ennen asennusta wrapper antaa sinulle certificaatin eli todisteaineistoa ostosta ja tämän .key tiedoston jolla hoituu tulevaisuudessa reinstallointi tällä wrapperilla.

Kiitosta vaan,eli täytyy siis olla netti auki asennusvaiheessa??  Ja kun aloitan LDS 767 asennuksen niin silloin ensin tulee maksuosio ja vasta sitten asennus voi alkaa kun olen maksanut??  Ymmärsinkö oikein?  Siis että asennuskaan ei ala ennen maksusuoritusta ja maksuosio on tässä lataamassani exessä mukana.

Entäs kun yleensä asennellaan jotain ohjelmia ne herjaavat että kaikki sovellukset oltava suljettu asennuksen aikana eli esim taustalla pyörivät palomuurit ja virusskannaukset oltava pois aktiivitilasta...niin kun maksu on suoritettu Flight1:lle niin kun varsinainen LDS 767 asennus alkaa voiko sillo jo sulkea nettiyhteyden ja palomuurin ja virusskannauksen siinä samassa??

Vai tarviiko netti olla auki myös varsinaisen lisurin asennuksen aikana?

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitosta vaan,eli täytyy siis olla netti auki asennusvaiheessa??  Ja kun aloitan LDS 767 asennuksen niin silloin ensin tulee maksuosio ja vasta sitten asennus voi alkaa kun olen maksanut??  Ymmärsinkö oikein?  Siis että asennuskaan ei ala ennen maksusuoritusta ja maksuosio on tässä lataamassani exessä mukana.

Entäs kun yleensä asennellaan jotain ohjelmia ne herjaavat että kaikki sovellukset oltava suljettu asennuksen aikana eli esim taustalla pyörivät palomuurit ja virusskannaukset oltava pois aktiivitilasta...niin kun maksu on suoritettu Flight1:lle niin kun varsinainen LDS 767 asennus alkaa voiko sillo jo sulkea nettiyhteyden ja palomuurin ja virusskannauksen siinä samassa??

Vai tarviiko netti olla auki myös varsinaisen lisurin asennuksen aikana?

Jukka

Jep, näin se menee. Se purkaa sen LDS 767 asennus exen minne haluat vaan määrittää sen, sen jälkeen kun se maksu on suoritettu.

EDIT: Palomuurista yms, mulla itselläni on vaan Windowsin oma muuri ja sitten Avast käytössä, eikä ainakaan niillä ole ollut toistaiseksi mitn ongelmia noiden ostojen suhteen, muista palomuuri ohjelmista ei sitten ole takeita. Saattaahan se olla että ilmotusta tulee että sallitaanko vaiko ei sallita, yleensä olen sallinut ne koska luotan kys. firman installereihin yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi olla sellainenkin vaihtoehto että sen pystyy asentamaan koneelle jossa nettiä ei ole.

Onko sitten joku asennuskoodi tms, mutta en sitä ole kokeillut.

Ei nuo palomuurit yms mitään oo tähän mennessä haitanneet.

Liekö joku jäänne Windows 98 -ajoilta jolloin winukka saattoi kaatua ihan pierunkin vaikutuksesta ::)

Niin, ja muistaakseni ei tarvi nettiä sitten kun sitä varsinaistesti asennetaan, mutta tuo vain hatara muisto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi olla sellainenkin vaihtoehto että sen pystyy asentamaan koneelle jossa nettiä ei ole.

Onko sitten joku asennuskoodi tms, mutta en sitä ole kokeillut.

Ei nuo palomuurit yms mitään oo tähän mennessä haitanneet.

Liekö joku jäänne Windows 98 -ajoilta jolloin winukka saattoi kaatua ihan pierunkin vaikutuksesta ::)

Niin, ja muistaakseni ei tarvi nettiä sitten kun sitä varsinaistesti asennetaan, mutta tuo vain hatara muisto.

Osto yhteydessä nuo wrapperit täytyy olla yhteydessä internetiin, en tiedä sitten niistä Paypal hommista yms.

Ei ole kokemusta offline ostoista Flight1:sen suuntaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, näin se menee. Se purkaa sen LDS 767 asennus exen minne haluat vaan määrittää sen, sen jälkeen kun se maksu on suoritettu.

EDIT: Palomuurista yms, mulla itselläni on vaan Windowsin oma muuri ja sitten Avast käytössä, eikä ainakaan niillä ole ollut toistaiseksi mitn ongelmia noiden ostojen suhteen, muista palomuuri ohjelmista ei sitten ole takeita. Saattaahan se olla että ilmotusta tulee että sallitaanko vaiko ei sallita, yleensä olen sallinut ne koska luotan kys. firman installereihin yms.

Okay siis kun maksun on suorittanut päivittyykö se tapahtuma heti Flight1:ssä niin että voi ilman tuntien odottelua aloittaa asennuksen vai tuleeko odostusta enenkuin maksu on varmmennettu jne?

Entäs itse asennus, kannattaa vissiin antaa asentaa automaattisesti kaikki ao kansioihin simussa?? Ylesnä noiden autoasennusten kanssa freewayaddoneissa puran asennuksen temp kansioon ja sieltä sitten käsin asentelen kansiot ym filut simuun oman syteemin mukaisesti;esim jotkun addonsceneryt väkisin yrittävät tunkea itsesä scenery kansioihin vaikka itse laitan ne ADDON SCENERY-kansioon.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okay siis kun maksun on suorittanut päivittyykö se tapahtuma heti Flight1:ssä niin että voi ilman tuntien odottelua aloittaa asennuksen vai tuleeko odostusta enenkuin maksu on varmmennettu jne?

Välittömästi kun osto on hyväksytty, wrapperi purkaa sen asennus exe tiedoston haluttuun paikkaan. Siinä ostossa harvemmin kestää 5sek pidempään. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs itse asennus, kannattaa vissiin antaa asentaa automaattisesti kaikki ao kansioihin simussa?? Ylesnä noiden autoasennusten kanssa freewayaddoneissa puran asennuksen temp kansioon ja sieltä sitten käsin asentelen kansiot ym filut simuun oman syteemin mukaisesti;esim jotkun addonsceneryt väkisin yrittävät tunkea itsesä scenery kansioihin vaikka itse laitan ne ADDON SCENERY-kansioon.

Asennus saattaa joissain lisureissa suoraan asentaa kaikki valmiiksi, eli ei välttämättä tarvitse itse esim maisemia sinne simuun lisäillä. Jotku taas joutuu manuaalisesti asentamaan.

PS: Lentokoneet varsinkin tunnetuilta firmoita kuten Dreamfleet yms..asennus asentaa tietysti vaiheittain kaikki oikeisiin paikkoihin, itselle ei jää muuta kun lentämisen nautinto :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään