Kim Eriksson

FS9 oikkuilee oudosti

14 viestiä aiheessa

Terve.

Formatoin koneeni hetki sitten, ja nyt asensin uudelleen + kaikki fsnordicista löytyvät lisurit suomeen. Noh, tein testin: Lähdin defu cessnalla EFHF:llä heavy weatherissa, FPS kivasti yli 20, sulavasti pyöri. Noh, clear weather, Wilco E-jets EFHK:lla = 10 fps. Sama kohta, vaihto defu cessna= sama fps. Ennen formatointia sain helposti yli 20 fps EFHK:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä niitä FPS:ä kannata katsoa, jos simulla lentää voi.  ;)

No eipä niin, mutta kymmenellä FPS:llä ei paljoa lennellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä voi ihan hyvin.  ;) Nimim. kokemusta on.

Mutta, jos kone on ennen pyörittänyt simua paremmin, niin kyllä jossain on vikaa ja sitä on hyvä alkaa selvittelemään  ;) Nimim. kokemusta on  ;D

Mikä näyttis sinulla on? Onko viimeisimmät ajurit? EDIT_ Niin, siis Kimillä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Formatoin koneeni hetki sitten, ja nyt asensin uudelleen + kaikki fsnordicista löytyvät lisurit suomeen. Noh, tein testin: Lähdin defu cessnalla EFHF:llä heavy weatherissa, FPS kivasti yli 20, sulavasti pyöri. Noh, clear weather, Wilco E-jets EFHK:lla = 10 fps. Sama kohta, vaihto defu cessna= sama fps. Ennen formatointia sain helposti yli 20 fps EFHK:lla.

Helposti yli 20fps, noilla spekseillä ei kyllä onnistu EFHK:lla! Varmaankin olet aikaisemmin asentanut low-end textuurit, ja muutakin karsinut jos samoilla asetuksilla nyt olet kokeillut?

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttis on tossa allekirjotuksessa, eli nvidia geforce 7600 gs. Ajurit on 169.21. Viimeisimmät, mitkä olen koneellani saanut toimimaan. Uusimmilla ei pysty vaihtaa 8 bittisistä väreistä suuremmalle. Kyllä mulla ihan normi EFHK ollu, en ole lataillut mitään low end textureja. Ehkei ihan helposti yli 20 fps, mutta pyörii siinä 20 molemmilla puolilla, enemmän se kyllä on 20+.

Kummastuttaa paljon, koska kyllä FSX:ssä on tottunut siihen 10 fps, mutta en FS9. HUOM, Tuo 10 fps on ilmassa ja maassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä voi ihan hyvin.  ;) Nimim. kokemusta on.

Voihan sitä lentää vaikka fps olisi 1, mutta kyllä siitä on realistinen tuntuma pois jo alle 30 lukemissa. Mulla on tietokone vuodelta 2005 ja CFS2:ssa framet ovat 100+ eli hyvät, mutta FS9:ssä alittaa 30 monissa paikoissa. FSX:ää en ole edes harkinnut tälle koneelle.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voihan sitä lentää vaikka fps olisi 1, mutta kyllä siitä on realistinen tuntuma pois jo alle 30 lukemissa.

Anteeksi että olen tällainen ärsyttävä kettuilija, mutta ei todellakaan ole. (Tälläkin hetkellä koneessa FPS:t korkeintaan 15 teknisten ongelmien vuoksi.  :P) Ja ei vaikuta niin paljoa, että haittaisi lentämistä.  ;) Mutta kyllähän lennän mielummin niillä vakio 45 FPS. Lisään vielä, että ei mua edes ihan hirveästi ne FPS:t kiinnosta. En tuijota sitä FPS lukemaa koko ajan kun lennän. Se on esillä korkeintaan kerran kuussa...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi että olen tällainen ärsyttävä kettuilija, mutta ei todellakaan ole. (Tälläkin hetkellä koneessa FPS:t korkeintaan 15 teknisten ongelmien vuoksi.  :P) Ja ei vaikuta niin paljoa, että haittaisi lentämistä.  ;) Mutta kyllähän lennän mielummin niillä vakio 45 FPS. Lisään vielä, että ei mua edes ihan hirveästi ne FPS:t kiinnosta. En tuijota sitä FPS lukemaa koko ajan kun lennän. Se on esillä korkeintaan kerran kuussa...  ;)

Tällä saitilla on monesti ennenkin todettu tämä sama asia, mutta sanotaan se nyt taas: elokuvateattereissa "framet" on 24, ja ihan sujuvasti ne elokuvat pyörivät, vai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä saitilla on monesti ennenkin todettu tämä sama asia, mutta sanotaan se nyt taas: elokuvateattereissa "framet" on 24, ja ihan sujuvasti ne elokuvat pyörivät, vai?

Ja vähintään yhtä usein on todettu myös se, että simulaattorin "frameissa" ei ole sitä elokuvista tuttua motion blurria(liikesumeus). ::)

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep jep. Nyt formatoin koneen uusiksi, ja kyllä toi nyt ihan ok:sti pyörii. Hiukan on blurria textuuria maassa, mutta kyllä sen saa kitkettyä pois.

Edit: Ainiin, toinen ongelma, en pysty asentamaan tuota 9.1 patchia. kun käynnistää tuon updaterin, tulee viesti callback:0D ja sitten viesti: "you have chosen to close the updater".... Mitenkä saisin tuon taas päivitettyä? Kun nyt kaatus koko ajan EFHK:lla. (Laskeutumassa: 30,20,.......... VIRHEILMOITUS!)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muutenkin simulaattorin "framet" ovat "vähän sinnepäin", eivät siis tarkkoja arvoja vaan vain huteria arvioita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään