Markus Mäkelä

OH-LXD Thrust levers / UPDATE

26 viestiä aiheessa

Terve!  Tässä taas vähän päivitystä, eli kustomoitu Airbus thrust levers.

Mekaniikka on siis Saitek throttle moduuli.  Taidan vielä ottaa uudet printit, kun

tuo väri on liian vaalea mun silmään suhteessa muuhun.  Enää radion ja transponderin

raudoitus ja bussi on Ilmailulaitoksen lopputarkastusta vailla  :laugh:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

----------

Oliskos tossa vähän paremmat sävyt...

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun ei ollut 4000 euroa laittaa, ajattelin modifioida tuon saitekin.  Ohjain kallelleen upotettuna pedestaliin

ja freehandillä tehdyt decaalit, jotka tulostutin valokuvaliikkeessä kiinni pintaan. siinä se.

Idea oli että edes näyttää oikeanlaiselta vaikka ei toimikaan mekaanisesti, niinkuin oikea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep,  voi siihen mennä vähän aikaa.

Just kun pääsi henkseleitä paukuttamasta, alkoi simu kenkkuilla.

Laitin vanhan näyttisajurin takas kun uusi tökki (Nvidia / 8800gts), seurauksena

simu kaatuili alkuunsa. ilmeisesti tämä sekoitti jotakin , koska throttle axis asetukset

muuttui?  Enpä saanut korjattua FSX:n control settings valikosta.  Ongelma on siis se,

että thrust menee heti 80%.  Kalibrointi menee ok, mutta ongelma jää.  Ilmeisesti

joystickin potikka kummittelee taas.  Kalibrointi ilmoittaa että se on 50% asennossa?

Jaa-a täytyy ihmetellä.  Juuri kun saa systeemit toimimaan ja sit lisää jonkun osan, niin

taas on joku hemmetin ongelma ratkottavana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Mistá muuten olet hommannut noi multiradioitten dualien nupit ja mihin hintaan?

Pitás saada itsellekkin tommoisia.

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä sain ne kaverilta, joka puolestaan oli tilannut ne opencockpitsilta.  joku niistä kavereista tekee

niitä kohtuuliseen hintan. Kysypä sieltä.  On siellä toki ohjeet jos teet itse ;)  Hintaa tulee noille about 20-20 eypoa/  kpl

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai ne on sieltá, ok.

Mulla muuten olikin mielessá tehdá noita itse, pitáá vaan saada jostain jokaista nuppia yksi kappale ja sitten valmistaa niistá muotit.

Vois myós samalla tehdá niistá valaistut.

Hienoa jálkeá olet saannut aikaiseksi.Upean nákóinen trottle, vaikka onkin kilpailevan yrityksen koneesta  ;D

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on yksi sarja ylimääräisenä noita nuppeja, tuli espanjanpoikien tulparotaryiden mukana. eli 2x isompi ja 2xpienempi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Milloinkas nähdään hyvälaatuinen video testilennolta!?  :thmbup:

-Kaitsu

PS. Mahtaako simu päätyä 24/7 vuokralle, ilmailufiikeille?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Missäs muodossa , minkä kokoinen ja minne se video kannattaisi ladata?

Katsotaan milloin kerkeän.  Vaimokin on vähän hiiltynyt harrastuksesta, joten nyt on vähän niinkuin myrskyn jäljiltä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Katsotaan milloin kerkeän.  Vaimokin on vähän hiiltynyt harrastuksesta, joten nyt on vähän niinkuin myrskyn jäljiltä...

Minä suosittelen Vimeota. Paremmalla laadulla kuin YouTubessa, myös teräväpiitrto tuettuna: http://www.vimeo.com. Tilaa on viikossa käytössä 500 megaa, jonka luulisi rittävän ja  se on myös ainoa pituuden rajoitus.

Acceptable video formats:

asf, asx, avi, divx, dv, dvx, m4v, mov, mp4, mpeg, mpg, qt, wmv, 3g2, 3gp, 3ivx and 3vx. For best results, try to encode videos using the settings described here.

http://www.vimeo.com/help/compression

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Terve,

Tuttu tunne! Vaikka nykyään ei sitä emäntää olekaan enää... :(

Mahtaisiko olla mahdollista, kun nais-pilottejakin on, josko vaimo "ihan vaan vahingossa" sattuisi kiinnostumaan simuloimisesta...

Älä missään nimessä pidä videolla kiirettä, jos vaimo on hiiltynyt... On näissä laittamissasi kuvissa ollut paljon ihmettelemistä ja ehkä jopa hieman kateuden tunteita.  :thmbup:

Loistavaa viikonloppua kaikille!

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä täytyy sanoa että upealta näyttää. Nyt hophop vaan kuvia valmiista simusta ja mielellään myös videota. Olisi kiva jos laittasit jonnekkin sivustolle noita kuvia hieman enemmänkin, en oo itse nähny niitä vanhoi kuvii ku kaikki poistuu aina kolmen kuukauden päästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllá, ehdottomasti kotisivut pystyyn ja kuvia seká paljon tutorialia :thmbup:

Náitá isoja lintuja kun ei ole suomessa liian paljon, eiká tietoa miten sellasen rakentaa.

Olisko muuten ideaa listata eri konemallien rakentajat tánne ja linkittáá kotisivuille jos sellainen on.

Ei tarviis ettii kissojen ja koirien kanssa, jos ettii jotain tietoa jostain tietystá konemallista.

Muutenkin olis kiva tietáá kuka tai miten moni rakentelee mitákin konetta.

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä idea tuo kotisivujen linkittäminen katerogioittain.  Enpä ole ehtinyt kotisivuja vääntämään vielä,

kun on kaikki mahdollinen aika laitettu simun väänttöön.  Kuvia on kyllä otettu koko prosessin ajalta ja

tarkoitus on se sivusto joskun laittaa.  Tuo mun vanha sivusto on lähinnä kuollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko ideaa tehdä omat sivustot koskien lentosimulaattoreita Suomessa?

Olis  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko ideaa tehdä omat sivustot koskien lentosimulaattoreita Suomessa?

Kuulostaa toteustuskelpoiselta idealta  :thmbup:

Mukana omien mahdollisuukiseni puitteissa.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään