Guest Sakkeus83

Paras airbus 319, 320 tai 321 FS9:lle?

8 viestiä aiheessa

Terve,

Olen nyt "käyttänyt" ainoastaan F1:n ATR:ää ja LVLD767:ää (selkeästi huonompi kuin ATR), joten vaatimustasoni on kova järjestelmien, checkliestien, manuaalien yms. kannalta.

Kertokaahan, mikä on ehdottomasti paras airbus fs9:lle, koska keskipitkät lennonit ovat alkaneet kiinnostaa.

Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nyt "käyttänyt" ainoastaan F1:n ATR:ää ja LVLD767:ää (selkeästi huonompi kuin ATR)

Onko muka LDS huonompi kuin F1 ATR järjestelmien osalta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksei näitä kone kysymyksiä voi laittaa tuonne Mistä löydän koneen topickiin? Tässäkin jo 2 eri aihetta näille kone kysymyksille tehty. Kaikki menisivät hyvin yhdessä aiheessa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Olen nyt "käyttänyt" ainoastaan F1:n ATR:ää ja LVLD767:ää (selkeästi huonompi kuin ATR), joten vaatimustasoni on kova järjestelmien, checkliestien, manuaalien yms. kannalta.

Kertokaahan, mikä on ehdottomasti paras airbus fs9:lle, koska keskipitkät lennonit ovat alkaneet kiinnostaa.

Kiitos!

Herra kertonee mikä LDS on huomompaa kun F1 ATR?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Project Airbusin A319 ja A320 ovat loistavia. AVSIM:sta löytyy hakusanalla "project airbus"  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En laittanut kysymystä "Mistä löydän koneen" -topiciin, koska en ole foorumeita joka päivä lueskelemassa, enkä siis tiennyt, että tällaisessa toivotte koneita kysyttävän.

Olen kylläkin sitä mieltä, että moni muukin aihe voitaisiin sumputtaa samaan ketjuun, mutta se ei toimi. Jos joku tahtoo vastata kysymykseen numero 1, ja vastauksia

ja uusia kysymyksiä on tullut sen jälkeen 714, sekavaksi menee. Jotta saa kaikki vastaukset omaan kysymykseen luetuksi, joutuu lukemaan vastaukset kaikkiin muihin kysymyksiin.

Aina ei edes tiedä, kenelle tai mihin viestiin kukakin on vastannut.

Itse pidän F1:stä enemmän varmaan samasta syystä, kun monet teistä pitävät yhdestä ruokalajista enemmän kuin jostain toisesta. Järjestelmät ovat varmasti monimutkaisempia

ja kömpelömpiä, mutta liekö siinä juju - tiedä häntä.

Hyvin olette kyllä vastaamatta itse kysymykseen, muuten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään