Guest ALind

Modernit valot HKlla

7 viestiä aiheessa

Iltaa,

Olen huomannut seuraavaa efektiä varsinkin iltaisin lennettäessä. Nyt kun kurkistin simun talvea niin tämä häiritsevä asia tuli vielä enemmän esille. Nimittäin valojen muoto. Onko asialle tehtävissä jotain? Anteeksi kuvan huono laatu.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäisi siltä, että valoefektien käyttämä tekstuuri puuttuu. Tarkistappa alkajaisiksi simun mukana tullut spotlight.bmp, pitäisi löytyä simun päätekstuurikansiosta.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää olevan ihan normaali simun sumu-bugi. Näkyykö noi valot oikein selkeällä säällä.

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kyllä näyttää. Eli tuota pitää vaan sietää huonolla säällä?

Niinpä kai. Minä ainakaan en ole kuullut tuohon mitään ratkaisua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilkaapa poistaa EFHK:n photopohja niin maanteiden yövalaistus myös lentoaseman alueella on varsin luonnollinen.

Tämä edellyttää, että on asennettuna Vantaa Photoscenery (ja suosituksena tietenkin kaikki pääkaupunkiseudun muutkin ja Suomen muut photosceneryt).

Poisto tapahtuu nimeämällä muuksi EFHK:n pohja.bgl, pohja_paikat_x.bgl sekä pohja_paikat_y.bgl tiedostot tai poistamalla nuo tiedostot kokonaan.

yES ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ei siihen ole mitään ratkaisua. Olen omissa maisemissa ratkaissut tuon siten että valokeilat tulevat näkyviin vasta todella lähelle mentäessä. Ei sekään mikään mukava sinänsä, mutta kuten huomata saattaa, ei noista saa täydellisiä millään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy nostella vanha aihe, sillä mulla on simun totaalisen uudelleenasennuksen jälkeen ilmennyt sama ongelma kaikilla kentillä ja kaikilla säillä. Vieläkään ratkaisua ongelmaan?  :-\

EDIT. Asia korjaantui laittamalla Real Environment Pro:n valomaailman käyttöön.  :)

EDIT2. No eipä auttanutkaan. Tosin nyt enää huonolla säällä näkyy.  :P Vieläkin otetaan korjausideoita vastaan. (Pilaa meinaan heavy weather stoorit/shotit...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään