Guest renaulttI

IL-2 Forgotten Battles ja Windows Vista?

7 viestiä aiheessa

Mites on, onko tuo IL-2 yhteensopiva windows vistan kanssa? Asensin sen uudelle koneelle ja n.5-15 minuuttia se pyörii ihan OK, ilman ongelmia, mutta sitten se joko kaatuu tai tilttaa niin pahasti, että ei auta muu kuin sammuttaa kone virta nappulasta. Olisiko tuo vista tähän syynä vaiko, joku muu? Auttaisiko joku päivitys tai asetuksien säätely?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla Pacific Fighters pyörii ihan hyvin Vistassa, mutta mitä tuo IL-2 1946 tykkää Vistasta?

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla Pacific Fighters pyörii ihan hyvin Vistassa, mutta mitä tuo IL-2 1946 tykkää Vistasta?

Juha

Samaa kun Forgotten Battleskin.  :-\ Mulla tooimi aluksi hyvin, mutta sitten jossain vaiheessa toiminta loppui...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa kun Forgotten Battleskin.  :-\ Mulla tooimi aluksi hyvin, mutta sitten jossain vaiheessa toiminta loppui...

Itseasiassa sain sen eilen toimimaan -luultavasti. Tunnin toimi ilman ongelmia, sitten lopetin. Kannattaa katsoa sieltä pelin/simun hardware asetuksista, että ne vastaa niitä asetuksia jotka määritellään siinä asennuksen yhteydessä. Esim. käytetäänkö joystickiä, mikä näytönohjain, mikä resoluutio, jne. Itselläni rupesi toimimaan, kun huomasin laittaa siitä pelin valikosta saman resoluution, kun on näyttiksessä käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa sain sen eilen toimimaan -luultavasti. Tunnin toimi ilman ongelmia, sitten lopetin. Kannattaa katsoa sieltä pelin/simun hardware asetuksista, että ne vastaa niitä asetuksia jotka määritellään siinä asennuksen yhteydessä. Esim. käytetäänkö joystickiä, mikä näytönohjain, mikä resoluutio, jne. Itselläni rupesi toimimaan, kun huomasin laittaa siitä pelin valikosta saman resoluution, kun on näyttiksessä käytössä.

Sehän on kiva että toimii.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään