Guest Sakkeus83

FSX:n default-kentät Suomesta

20 viestiä aiheessa

Terve

Tämä olisi oikeastaan vieno pyyntyö. Ajatuksenani olisi pikku hiljaa siirtyä FSX:n maailmaan. Minua kuitenkin arveluttaa se, etteivät FISD:n kentät toimi FSX:ssä.

Voisitteko laittaa kuvakaappauksia Suomen default -kentistä FSX:ssä, jotta selviäisi ero?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta FSX:ssä lentää ainakin HK:lla varmasti defaulttinakin (tosin tuo päivittyminen voi olla jäljessä) mutta ei niin pahalta näytä kun 2004:ssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX:nhän pikku päivitys HK:lle onkin, mutta sepä ei rakennuksia muuta. Mutta ihan hyvät ovat defaultkentätkin, voin jossain vaiheessa laittaa kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvat olisivat tosiaan hieno juttu - myös pienempien kenttien kuten Pori, Tampere, Rovaniemi, Jyväskylä jne. kuvat kiinnostavat. Toisaalta korpikentät kuten Piikajärvi myös olisivat toivelistalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaas nyt jokunen. Ei huvittanut odotella maatekstuurien latautumista, joten siksi osissa kuvista maa on täyttä suttua. :-[ Asvalttitekstuurit ovat Avsimista, eivät siis FSX:n defaulttia.

EFHK, Eliaksen mainitsema, Risto Partasen tekemä päivitys käytössä.

[ attachment removed / expired ]

EFHF

EFTU

EFTP

EFPO

EFKU

EFOU

EFRO

Toivottavasti kelpasi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin Oululaisena sanon vielä näiden Petterin kuvien perään, että EFOU näyttää oikeastikin tuolta, (Paitsi ehkä terminaalirakennukset.) eikä FISD:n EFOU:ssa terminaali ole paljoa tuota parempi. Tosin tuossa defu Oulussa on pushback-traktorin, niitähän ei Oulussa oikeasti ole. Eli Oulu on ainakin aika realistinen, hienoudesta en tiedä. ( ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turku on ainakin epärealistinen, ainakin itse kun olen lentänyt simussa niin lähdetty väärästä päästä kiitorataa. Ja terminaali on tietysti paljon hienompi oikeasti kuin mitä FSX:ssä. Mutta sitähän tässä ei haettu, vaan miten paljon parempia (tai huonompia) kuin FISDin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika lailla samanlaisia noitten kuvien perusteella nuo FSX:n defu kentät, kun FS9:n.. Paitsi tuo EFHK.

Eli täyttä paskaa ::) Sais tulla jo niitä kunnon lisäosia äksäänkin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä taida olla Pertillä Ivalossa defumaisema, ei ole ollenkaan tuon näköinen minun defu-Ivalo. Laitan kuvan kunhan ehdin sen pienentämään.

Tässä sitten se lupaamani kuva.

Eli siinä on (ainakin minun) FSX defu Ivalo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi vaan kauhian paljon! ymmärsin väärin kysymyksen, mutta voin sanoa että fs9 ei voi verrata fsx, on siinä niin paljon eroa, kuin yöllä ja päivällä,

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, se on FIDS Ivalo mutta se ei ota sitä defu tornia pois sieltä taustalta, vaikka ei se minua häiritse vaikka se siellä onkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tässä on Fisd kenttä EFJO, mitä huomaan niin puuttuu asfaltti kiitoradalta, ei olisi varmaan vaikea homma fixata se sinne, mutta se "halu"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tjaa, tänään tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua noita vanhoja omia FISD tekeleitä. EFLA kyllä näkyy mutta kumma kyllä aikanaan juuri hyväksi toteutettu suorituskyky FS2004:ää varten heittää häränpyllyä FSX:ssä vaikka edes puita ei näy ympäristössä. 11 FPS vaikka Q6600 ja HD3850 alla.  :thmbdn:

Valitan, ei tästä FSX:ään enää ole.... default taitaa olla parempi

[ attachment removed ]

defaulttina:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomaa, että kone voisi toimia paremmin, jos sulkisit jotain ohjelmia. Sinulla on kuvassa steam, ja paljon muutakin päällä. Myös vistakin voi hidastaa konettasi.

Ainiin, FSX vissiin vie kuin 2 ydintä prossullta jos mahdollista, ja sinulla Q6600, joten sinulla pitäisi olla 2 ydintä vapaana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään