Guest janesirnio

Mistä löytyis MD-80/-83

8 viestiä aiheessa

Eliikäs freeware, mahdollisimman hyvä ja mieluiten 3d-panelin omaava.. tai sitten DC-10 ?=) siis Fsx:ään.. KIITOS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kunnollinen simulaatio ainakin löytyy paywarena http://www.flythemaddog.com

jep kiitti, ihan kivan näkönen kone, mut en oo semmonen immeinen joka maksaa yhdestä koneesta koko pelin hintaa  ;) kivahan toi ois mut onko kaikki payware koneet tota luokkaa eli 40-50e ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jep kiitti, ihan kivan näkönen kone, mut en oo semmonen immeinen joka maksaa yhdestä koneesta koko pelin hintaa  ;) kivahan toi ois mut onko kaikki payware koneet tota luokkaa eli 40-50e ?

Minä maksoin vuonna 2005  FS2004:sta 19 euroa, joten tuohan on kaksinkertaisesti se pelin hinta! Mulla on tasan kaksi payware osaa simussa (ja toinen niistäkin osoittautui turhaksi, kun myöhemmin löysin yhtä hyvän freewaren), jossa on tuhatkunta konetta (+AI) ja muuta sälää vähän vajaat 100 GB:n edestä. Hemmetin hyvin pärjää ilman paywareakin.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hemmetin hyvin pärjää ilman paywareakin.

Oletan, että puhut vain omasta puolestasi. Kaikki eivät käytä simua samoihin tarkoituksiin.

Jos haluaa lisäosakoneen, jonka järjestelmät ohjaamon puolella toimivat edes sinnepäin kuin oikeassakin koneessa, joutuu siitä maksamaan. Poislukien muutamat venäläiset suihkarit. Tämä on fakta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletan, että puhut vain omasta puolestasi. Kaikki eivät käytä simua samoihin tarkoituksiin.

Jos haluaa lisäosakoneen, jonka järjestelmät ohjaamon puolella toimivat edes sinnepäin kuin oikeassakin koneessa, joutuu siitä maksamaan. Poislukien muutamat venäläiset suihkarit. Tämä on fakta.

Pitää paikkansa mitä sanot. Minä en tosiaankaan ole kouluttamassa itsestäni ammattilentäjää, joten en tarvitse noita viimeisen päälle mallinnettuja koneita mihinkään.  :laugh: Ei minulla tosin ole mitään niistä vastaankaan. Pidän kovasti esimerkiksi noista mainitsemistasi venäläisistä freeware-koneista. Rahaa en niihin kuitenkaan pane, koska vähempikin riittää.

Minulle tämä on pelkkää hupia. Päinvastoin koen nuo hyvin tarkkaan mallinnetut koneet (minulla on niistä juuri nuo freewarena saatavat venäläiset muiden muassa) siinä mielessä harmillisina, että niitä ei saa edes käyntiin ilman n+1 vaiheen läpikäymistä (Ctrl-E ei toimi - tallentaa toki valmiin lennon voi). Koska olen vanha ihminen, ei muisti ole enää sitä mitä se oli nuorempana. Kun olen manuaalista opiskellut jonkun Tupolevin käynnistysproceduurin, muistan sen jonkin päivän. Jos palaan aiheeseen kuukauden päästä olen onnellisesti unohtanut kaiken ja sama aikaa viepä puuha on aloitettava alusta. Huomaatte  sen miten kiusallista muistin huononeminen on vasta, kun tulette vanhoiksi.

Viestiä ei ollut tarkoitettu otettevaksi siten, että näin pitäisi kaikkien tehdä. Minulle tämä pelkän freewaren kanssa pelaaminen sopii hyvin. Jollekin muulle sopii joku muu tapa käyttää simua. Luulenpa että niitä on hyvin paljon erilaisia. Yksi pitää kaiken maailman koneiden etsimisestä ja niiden kokeilemisesta (itse kuulun tähän joukkoon). Toinen tykkää asennella mahdollisimman paljon kauniita maisemia ja lennellä niissä. Kolmas ihastelee AI-liikennettä, jne loputtomiin. Kaikki tavat ovat oikeita. Toivottavasti tuli selväksi.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Erinomaista. Halusin vain että asia ei jää epäselväksi, koska  ketjua lukevat myös aloittelijat   ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään