Guest Ilves

Reguljär AI liikenne.

9 viestiä aiheessa

Morjensta kaikille ihan ensiksi.

Olen ollut tämän jalon hobbyn ulkopuolella jo ajasta ennen juhannusta. Kone kävi lääkärissä ja nyt täytyy ajaa kaikki asiat sisään uudelleen.

Taudin oireena oli internetissä katkos.

Korjaantui, kun XP ajettiin uusiksi. Joka myöskin tiesi formatointia.

Nyt olen suurinpiirtein saanut kaikki suomen maisemat tuolta extern kovalevyltä takaisin tähän C levylle.

Jopa imuroituani tuon kotoisen Cessna ja Piper urheiluliikenteen ja sain sen vieläpä toimimaan.

Nyt kaipaisin noita päivittäisiä isojen poikien lentoja noille pääkentille.

Löysin installerin tuolta extern jömmastani, mutta se ei suostu hommiin. Yritin uutta haulla, mutta sitä en löytänyt.

Viimeksi kun sen teiltä linkkinä sain, niin se toimi ihan hyvin. Nyt se vaikuttaa tällaiselta.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en ruotsia ymmärrä mutta tuo asennusohjelma toimii pääopiirteissään näin:

Pääpiirteissään tuo asennusohjelma toimii niin että lataat paketin ja purat sen vapaavalintaiseen kansioon. .NET Framework 2.0 on myös tarpeen että tuo toimii. Sinulta saattaa se puuttua kun herjaa tulee.

Sitten lataat jonkun paketin tai paketteja, käynnistät ohjelman ja Nextiä hakkaamalla pääsee pitkälle. Kun se rupeaa jotain kysymään valitset ylimpään valkoiseen laatikkoon paketin tai paketit joita haluat asentaa, keskimmäiseen tulee sinun simuversio ja alimmaiseen kansio johon se on asennettu.

Suostut ehtoihin (I argree) ja hakkaat nexst ja install nappeja kunnes se tarjoaa exittiä.

Noita paketteja pystyy kerralla asentamaan useampia. En muista mikä raja siinä oli ennenkuin ohjelma sekoaa, mutta alle kymmenen pitäisi toimia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on näkymä tämä:

On siis jotakin muuta pielessä.

Mistähän ton Inatallerin vois ladata uudelleen?

Viimeksi ei ollut mitään vaikeutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en ruotsia ymmärrä mutta tuo asennusohjelma toimii pääopiirteissään näin:

...

Totta kai sinä ymmärrät. Kaikkien alle 50-vuotiaiden on pakko ymmärtää. Sitähän painetaan päähän peruskoulussa pakolla jokaiselle savolaiselle juntillekin.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

On siis jotakin muuta pielessä.

Mistähän ton Inatallerin vois ladata uudelleen?

Viimeksi ei ollut mitään vaikeutta.

Haithan netistä Mikkisoftan sivuilta sen Mikon mainitseman NET frameworkin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haithan netistä Mikkisoftan sivuilta sen Mikon mainitseman NET frameworkin?

Joka löytyypi täältä.

Toinen mikä voi auttaa on koko AI installer- kansion poisto ja uudelleenasennus.

Totta kai sinä ymmärrät. Kaikkien alle 50-vuotiaiden on pakko ymmärtää. Sitähän painetaan päähän peruskoulussa pakolla jokaiselle savolaiselle juntillekin.  ;D

Ja heter... Ei ole enää mitään muistikuvaa kuinka tuo sivistyskieli menee. Jollakin ilveellä minä kirjoitin siitä A:n pari vuotta sitten. En kyllä vieläkään ymmärrä miten; 200 sanan aine on haastava kirjoittaa 100 sanan sanavarastolla. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tunnu oikein olevan meikäläisen päivä tänään.

Ei toi sininen rivistö voi kokonaisuudessaan olla password?

Kun sitä klikkaan, niin tulen vain sille sisäänkirjoitus sivulle ja se ei hyväksy sitä salasanaa, jonka kirjoitin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tuo linkkihän resetoi tuon sinun salasanasi ja sinulle tulee sen jälkeen väliaikainen salasana jonka muutat sitten toiseksi salasanaksi, jonka sinä haluat itse määrittää :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään