Olli Talso

Tekemistä lennon aikana?

12 viestiä aiheessa

Morjes!

Mitä yleensä teette lennon aikana? Ite olen nyt EFHK-LOWW legillä, ja tylsää on. Muistaakseni ennenkin ollut tämmöinen triidi, en löytänyt.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkällä lennolla telkkaria kattelen yleensä. Ja tietenkin hoidan kaiken tarvittavan lennolla. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lentelen oikeastaan vain kotimaassa, mutta välillä tulee käytyä Tallinnassa ja Tukholmassa!  :) Nämä lyhyet kotimaanlennot nyt eivät paina päälle, ja siinä pysyy kyllä menon ja paluun verran ihan naama kiinni näytössä. Mutta sitten kyllä välillä eksyn räpistään eurooppaan. Dataan FsBrowserilla? Vai mikä olikaan..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitsen yleensä legin sillälailla että on paljon maisemia mm. alppien yli tai sitten välimeren saaristolla. On kiva katsoa kartastosta minkänäköistä on ja sitten lentää siitä yli  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä käyn välillä kaupoissa ja kirpputorilla, ja jos satun lentämään Stinsonilla kovassa vastatuulessa pidän kesäloman. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos lennän pmdg koneil kiertelen matkustamossa active cameralla tai sitten luen kirjaa ja syön jotain  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käy kaupalla, hoitaa kaikenlaisia kodin velvollisuuksia, siivousta jos on tarpeen, tiskausta jne.

Joskus jos on parin tunnin lento tiedossa, niin kaupalla kerkiää kävästä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ainakin katselen maisemia ja sitten telkkaria välillä... ei hirveesti ole tullut tehtyä NIIN pitkiä lentoja että kauppaan lähtis, joskun 3-4h lentoja mut muute 1-2h.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään