Ville Lindgren

Lennontallennus

16 viestiä aiheessa

Mä oon käyttäny sellasta, ku Autosave täältä FSNordicin omasta filukirjastosta. Mulla se tallentaa kaiken, muun paitsi autopilotin aktiivisina olevat napit. Tallentaa minuutin välein tilanteen, niin on myös hyödyllinen jos simu kaatuu.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitin sellaista joka tallentaa "videota" lennosta ja sitä voi katsoa mistä tahansa kuvakulmasta, katsoitko tuota linkkiä koska siellä se kerrottiin, osaatko englantia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitin sellaista joka tallentaa "videota" lennosta ja sitä voi katsoa mistä tahansa kuvakulmasta, katsoitko tuota linkkiä?

Jaa.  ;D En mä sitä linkkiä jaksanu kattoo, ku luulin et tarkotit sellasta tilantee tallentajaa. Nojoo. Siis kyllähän simu oma recorderi tallentaa kaiken, jos konetta hallitsee näppäimistöllä ja/tai joystickin napeilla. Hiirellä klikatut napit ei tallennu(?).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se ei tallenna laippoja ei iso juttu ,mutta joskus häiritsee.  :thmbup: Vai tallentaako se ne laipat jos niitä käyttää näppäimistöllä? Jos näin on niin mitkä ovat pikanäppäimet?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu koneesta mitä tallentaa ja mitä ei. Esimerkiksi PMDGn puten kanssa, FSRecorder ei osaa tallentaa mitään muuta kuin ohjainpintojen liikkeet ja laippojen asennot (nekään eivät toimi, Recorder ei tallenna hydraulipumppujen asentoja...), simun oma recorder sen sijaan osaa tallentaa pumputkin ja näin laipat toimii, mutta moottorit eivät pysy käynnissä. Sitten taasen esimerkiksi default Cessnalla, kumpainenkin osaa tallentaa lähestulkoon kaiken virtakytkimistä mixture-säätimiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos näin on niin mitkä ovat pikanäppäimet?

F7 alas F6 ylös. Tai sitten toisinpäin, mutta noin sen pitäisi olla. Kun yhden kerran painaa, niin menee, yhden "portaan". Pitkään kun painaa niin menee kokonaan alas/ylös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli muuten mieleen, että onko täällä joku FSPassengerin käyttäjä joka osaisi sanoa miten FSPassengerin lennon voi tallentaa? Nykyään se on pakko lentää loppuun asti tai tehdä raukalle abortti. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli muuten mieleen, että onko täällä joku FSPassengerin käyttäjä joka osaisi sanoa miten FSPassengerin lennon voi tallentaa? Nykyään se on pakko lentää loppuun asti tai tehdä raukalle abortti. ;D

http://www.fspassengers.com/?action=faq&question=26

Tuolla taitaa olla vastaus. Mitä nyt lontoota huonolla kielitaidolla ymmärsin...  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei toi tyyppi kyllä itekkää taida tietää mistä puhuu. :laugh:

Hihi, joo ei varmaan. Eihän kaveri ole kuin FSP:n ohjelmoija. :thmbup:

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään