Esa Sairio

Mikä paras afcad EFHK:lle?

9 viestiä aiheessa

Mikä on paras ja realistisin afcad FISDIN EFHK:lle?

Simu on FS 2004.

Marko Laukkasen tekemää on ladattu paljon, mutta se on aika vanha, uudempiakin löytyy.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksikään afcad tiedosto ei luo ai-liikennettä lentokentille.

Sanoin aika huolimattomasti, joten pistin tuon lauseen. Mutta eikös se afcad vaikuta siihen, missä parkeissa ai-koneet seisovat ja miltä radoilta ne lähtevät/laskeutuvat?

Mulla on kaikki WOAI:n yhtiät asennettuna.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta eikös se afcad vaikuta siihen, missä parkeissa ai-koneet seisovat ja miltä radoilta ne lähtevät/laskeutuvat?

Hyvin pitkälti juu, mutta tietty kelitkin vaikuttaa siihen mistä suunnasta lähretään nousuun/laskeudutaan. Ainakin olen esim ASV käytön yhteydessä sellaista huomannut, että säätilat mitkä se luo, vaikuttaa esim siihen mille kiitoradalle tullaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihtoehto 2.

Minä ja Joel Ypyä tehtiin vuosi sitten Hannes Junnilan AFCAD:in pohjalta uusi. Lähinnä säädettiin kiitoratoja ja lisättiin pysäköintikoodeja. Se vaan rupeaa jo vanhenemaan, etenkin pysäköintikoodit. Siitä taitaa myös puuttua uusimmat rullaustiet ja DHL:n asemataso. Taidan olla vähän puolueellinen arvioimaan sen paremmuutta.  :laugh: Mutta kyllä minä ja Joel yritettiin tehdä siitä niin realistinen kuin mahdollista. Tiedostokirjastossa nimellä  AFCAD2 file for FISD's EFHK.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihtoehto 2.

Minä ja Joel Ypyä tehtiin vuosi sitten Hannes Junnilan AFCAD:in pohjalta uusi. Lähinnä säädettiin kiitoratoja ja lisättiin pysäköintikoodeja. Se vaan rupeaa jo vanhenemaan, etenkin pysäköintikoodit. Siitä taitaa myös puuttua uusimmat rullaustiet ja DHL:n asemataso. Taidan olla vähän puolueellinen arvioimaan sen paremmuutta.  :laugh: Mutta kyllä minä ja Joel yritettiin tehdä siitä niin realistinen kuin mahdollista. Tiedostokirjastossa nimellä  AFCAD2 file for FISD's EFHK.

Asensin tämän. Minusta ihan ok ja parempi kuin aiempi (en muista mikä).

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vaan rupeaa jo vanhenemaan, etenkin pysäköintikoodit. Siitä taitaa myös puuttua uusimmat rullaustiet ja DHL:n asemataso.

Katselin pitkästä aikaa tuota AFCAD:ia ja pysäköintikoodien tilanne näytti paremmalta kuin muistin. Tekijätiimi oli ilmiselvästi kaukaa viisas, kun siinä on Schengen-jako suurin piirtein nykyisen Shengen-alueen mukaan.  ;D Pysäköintikoodien seassa kummittelee HK:lta kadonneita yhtiöitä mutta muuten kaikki näyttäisi koodien puolesta olevan kunnossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään