Guest OttoPOI

PMDG 737NG - Autospoilerit eivät toimi

9 viestiä aiheessa

Terve.

Tässä viime viikon aikana olen törmännyt eriskummalliseen tai vähemmän eriskummalliseen ongelmaan puten kanssa; autospoilerit eivät toimi. Vaikka spoilereiden vipu on ARM-asennossa, spoilerit eivät aukene automaattisesti kosketuksessa. Ennen ne ovat toimineet oikein, enkä mielestäni tee mitään väärin. Autospoilereiden toimivuuden estäminenhän ei varmaan ole kovinkaan monesta jutusta kiinni?

Nopeat vastaukset ovat kivoja  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei aukene ollenkaan, minusta niiden pitäisi aueta kun päätelineet koskettavat maata? Ne eivät kuitenkaan aukene kuin vaan hiirellä vetäen siitä vivusta tai painamalla spoilereiden nappia joikasta tai näppiksestä  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö kenelläkään haisua ongelmasta? En ole muita muutoksia tehnyt, kuin asentanut pushback-mittarin, voisiko se aiheuttaa tämän?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö kenelläkään haisua ongelmasta? En ole muita muutoksia tehnyt, kuin asentanut pushback-mittarin, voisiko se aiheuttaa tämän?

Onko sulla sitten miten kova se vauhti tai sitten että onko esim simun realistisuus asetukset miten asetettu?

Jos ne esim on hajonneet lennon aikana, sekin voi olla mahdollista. Tai sitten on jonkin sortin modeli bugi sulla, kyllä ne yleensä ainakin mulla on toiminut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vauhti on tötsissä aikalailla VREF-luokaa, realistisuusasetukset ovat täysissä. Minä en kyllä usko, että joka lennolla saan ne hajotettua  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kenties ole mitään vaikutusta asiaan, mutta oletko kokeillut laittaa vipua arm-asentoon painamalla shift+'

Voihan sitä aina kokeilla.. jos tuo spoilerivipu on vaikkapa ollut hieman väärässä kohdassa tms. (joskin epätodennäköistä, kun sehän taitaa pmdg:n putessa nytkähtää kohdalleen)

Minullakin on välillä ollut jotain pieniä ongelmia tuon spoilerivivun kanssa kun olen flight controls checkin yhteydessä rullauksen aikana/platalla testannut myös spoilereiden toimivuuden. Spoilerit ovat ennen lentoonlähtöä alhaalla, mutta silti varoitusääni väittää että lentoasu on pielessä kun laitan täydet tehot. Tuota on tosin tapahtunut vain muutaman kerran ja olen tietysti keskeyttänyt lentoonlähdön ja venkslannut spoilereita muutaman kerran ja senjälkeen on toiminut taas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota voisi tosiaan koittaa. PMDGnhän paneelissakin on vihreä merkkivalo "Spoilers armed" kun spoilerit ovat armattuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksinpuhelua, mutta.. Tänään satuin ajanpuutteessani katsomaan laskun replaylla, ja siinä näytti spoilerit aukenevan. Nyt siis alkanut toimia ilmeisesti, ei hajua mikä virtsasi  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään