Guest Ilves

Accelerator / SP2 ?

12 viestiä aiheessa

Kröhömn.

Tuli vaan tässä mieleeni, että jos vertaa sitä SP2 (ilmainen) ja Accelerator (melkoisen kallis), niin onko niillä ja jos, niin mitä eroa siihen itse FSX:n pyöritykseen, vai onko siinä Acceleratorissa vain ne lisäkoneet ja ne tehtävät, jotka maksavat paidan?

Itselläni on Accelerator.

Tosin lentelen aika vähäsen sillä FSX;llä, kun siitä puuttuu nämä kotoiset kentät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kröhömn.

Kröhömn.

Tuli vaan tässä mieleeni, että jos vertaa sitä SP2 (ilmainen) ja Accelerator (melkoisen kallis), niin onko niillä ja jos, niin mitä eroa siihen itse FSX:n pyöritykseen

Ei ole eroa. SP2 on kyse molemmissa tapauksissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Tatu!

Vastauksestasi.

Tämän kun lukevat ne monet, joita tämä kiinnostaa, saivat nyt sinulta asiaan valaistusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ihan täysin taida olla identtinen SP2, jos noita koneita ei oteta huomioon. Sillä ainakin LDS767 menee Accelerationin kanssa rikki (tuplastarttibugi), kun taas SP2:n kanssa toimii täysin. Tosin performance on molemmissa versioissa sama, kuten jo totesitkin.

Voiko sen acceleratorin koneita käyttää ilman sen omaa sp2? jos vaikka käyttäisi sitä ilmasta sp2 joka ei tuota ongelmaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenta!

Hankin juuri äskettäin FSX:n ja Accelerationin. Onko tarpeellista asennella sen lisäksi noita SP -paketteja (käsittääkseni niitä on siis SP1 ja SP2)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tarpeellista asennella sen lisäksi noita SP -paketteja (käsittääkseni niitä on siis SP1 ja SP2)?

SP2:ta ei tarvitse asentaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, eli SP1 kuitenkin, jos oikein annoin itseni ymmärtää? Voiko tuon SP1:n asentaa FSX:n ja Accelerationin "päälle", vai olisiko pitänyt tuupata ennen Accelerationia? FSX asennus on vielä sen verran tuore, että homman voi suorittaa uudestaankin alusta asti.

Itse tosiaan luulin että Accelerationiin on ikään kuin sisällytetty nuo SP:t

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, eli SP1 kuitenkin, jos oikein annoin itseni ymmärtää? Voiko tuon SP1:n asentaa FSX:n ja Accelerationin "päälle", vai olisiko pitänyt tuupata ennen Accelerationia? FSX asennus on vielä sen verran tuore, että homman voi suorittaa uudestaankin alusta asti.

Itse tosiaan luulin että Accelerationiin on ikään kuin sisällytetty nuo SP:t

Muualta maailmasta lainattua:

Acceleration checks to see if SP1 was installed. If it's not ,it will instal SP1 during the installation process. SP1 is on the Acceleration DVD.

Ja minusta kannattaa aina asentaa kaikki SP:t, ne parantavat yleensä ohjelmia. SP2 puhutaan paljon DirectX 10 tuesta, mutta käsittääkseni siinä on muitakin korjauksia. Itsellä ei ole Accelerationia, mutta eipä tuo FSX ole huonontunut yhtään SP2 myötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SP2 ENU:a ei voi asentaa FSX:ääni koska omani on Suomenkielinen ja SP2 päivitys englanninkielinen joka löytyy MS:n sivulta. Tietääkö kukaan mistä löytyisi suomenkielinen SP2?

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tässä ostan FSX:n kesällä, niin mitä päivityksiä mun kantsis sit asentaa? SP1 ainakin, entäs sitte SP2? Kun jotkut koneet tarvitsee sitä, mutta käykö niin, että jotkut koneet eivät sitten sen SP2:n asennuksen jälkeen toimi? Vai onko näin vain, jos asentaa accelerationin?

Eli kun ostan FSX:n, niin asennan SP1, SP2(?), entä onko jotain muita päivityksiä vielä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tässä ostan FSX:n kesällä, niin mitä päivityksiä mun kantsis sit asentaa? SP1 ainakin, entäs sitte SP2? Kun jotkut koneet tarvitsee sitä, mutta käykö niin, että jotkut koneet eivät sitten sen SP2:n asennuksen jälkeen toimi? Vai onko näin vain, jos asentaa accelerationin?

Eli kun ostan FSX:n, niin asennan SP1, SP2(?), entä onko jotain muita päivityksiä vielä?

Jotkut koneet eivät pakosti näy SP2 kanssa. Ja ei ole muita päivityksiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään