Hannu Kuha

Nemeth CH-53E

6 viestiä aiheessa

Onko kellään kokemuksia Nemeth Designin ko. vispilästä? Mulla kun tuo masiina ei edes starttaa vaikka painaa Ctrl+E:tä. Manuaalin olen lukenut, eikä siitä ole apua.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko koitannut käynnistä check listin kanssa, kaikki kun ei aina lähde sillä CTRL + E:llä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni ei ko. kopteria ole, mutta tosiaan kannattaa niiden kanssa edetä aina tarkistuslistojen mukaan. Helpoimmin pääset, kun printtaat sen listan niin sitä ei tarvitse mistään kneeboardista luurailla. Ensinnä kannattaa tarkistaa, että polttoaineensyöttö on päällä, ja ne vivut siellä overheadissa on molemmat eteenpäin työnnettynä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida onnistua missään Nemethin maksullisissa lisäosissa Ctrl+E:n käyttö. Ihan täyden checklistiin mukaan ei ole kuitenkaan pakko mennä, joten Nemeth on tehnyt quickstart guiden jokaiselle lisäosalleen. No vaiheitahan noissakin riittää, mutta kun muutaman kerran opiskelee, niin eipä sitä quidea paljon enään tarvita.

Tuossa linkki pdf tiedostoon josta selviää kuinka tehdään CH-53E:n pikakäynnistys http://www.nemethdesigns.com/Files/nd_ch53_quickstart.pdf

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mutta ???

Tämäpä oli jotakin uutta ja ihmeellistä.

Että näinkin fixusti opetetaan koneen käynnistys netin avulla.

Asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu, kun en näistä isohuiskaisista mitään ymmärräkään, (tuppaan aina , joko tulemaan alas kärsälleni, tai ainakin ohi sen pisteen, mihin olin ajatellut tulla alas),. No joka tapauksessa kiva vihje ja kiitän kopteristien puolesta tästä hyvästä linkki-vinkkistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään