Guest Mikoky92

Miten Poistaa FSX "Vahingoittamatta" FS9:siä?

6 viestiä aiheessa

En nyt pikaisella haulla löytänyt mitään asiaan liittyvää.

Eli siis, muistan lukeneeni täältä joskus kauan sitten, että FSX:n poiston yhteydessä poistuu myös FS9 reksisteritiedosto. Ensinäkin, pitääkö paikkansa? Ja jos pitää, niin miten siis saisi tuon FS9:n Rekisteritiedoston talteen, poiston ajaksi? Syynä FSX:n poistamiseen on sen liian suuri kovalevytilan käyttö.

En tiedä onko kyseinen väittämä totta, mutta en minä uskalla tehdä mitään ennenkun saan vastauksia.  ;D

FS9:hän voi toki myös uudelleenasentaa, mutta minun kohdallani FS9:n 4th CD rupeaa olemaan siinä kunnossa, että aseman on sitä vaikea lukea ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen poistanut pariinkin kertaa FSX:n ja mitään ongelmaa ei ole FS9:n kanssa ollut, vaikka on ollutkin smaan aikaan koneella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

, mutta minun kohdallani FS9:n 4th DVD rupeaa olemaan siinä kunnossa, että aseman on sitä vaikea lukea ;D

Pilkkua nusasten, eikös se fs9 tullut CD-levyinä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos se FS9:n rekisteritiedosto nyt poistuu niin asian korjaa muutamassa sekunnissa Flight1:lta löytyvällä ohjelmalla. Kyseessä siis ilmainen ohjelma nimeltään FSX/FS9 Registry Repair Tool.

Käynnistät ohjelman ja valitset että korjaat FS9:n rekisteritiedoston ja sitten vain etsit FS9.exe tiedoston FS9:n asennuskansiosta. Rekisteritiedosto on sen jälkeen korjattu.

http://www.flight1.com/view.asp?page=library

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, tuo Villen mainitsema ohjelma on kätevä.

Minusta tämä ongelma on justiin toisinpäin, eli kun asentaa FSX:n niin FS9 rekisteri tuhoutuu, ei silloin kun poistaa FSX:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään