Guest Eetu Häggman

Saitek pro flight rudder pedals ongelma?

5 viestiä aiheessa

Minulla on ongelma juuri ostamani saitekin pro flight rudder pedaalien kanssa! Kun käytän varvasjarruja niin ne jäävät päälle vaikka vapauttaisin jalat polkimilta. Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa olisin kiitollinen avusta  ;) (kaikki mieleentullut jo yritetty)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viittaa vahvasti simulaattorin joystick asetuksiin. Assignments:istä kannattaa tarkistaa että varvasjarruille ei ole mitään ylimääräistä määritettynä, ja että F11 & F12 näppäinkomennot on poistettuina. Sensitivity:stä sensitiivisyys suurelle, ja liikerata mahdollisimman suurelle (koita itse kumpaan suuntaan se nyt oli, jotta joutuu siis polkemaan paljon, että jotain alkaa tapahtua). Pitäisi alkaa tuo ongelma poistumaan (minulla aluksi sama juttu CH:n pedalien kanssa).

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jes! Kiitos kovasti neuvoista sain toimimaan oikein  ;D Olin jo vaipumassa epätoivoon!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on ongelma juuri ostamani saitekin pro flight rudder pedaalien kanssa! Kun käytän varvasjarruja niin ne jäävät päälle vaikka vapauttaisin jalat polkimilta. Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa olisin kiitollinen avusta  ;) (kaikki mieleentullut jo yritetty)

Tuttu ongelma ;), jarrut jää päälle ja pois saa ainoastaan käyttämällä parkkijarrut päällä ja pois. Itsellä käytössä Saitekin Yoke myös + TQ. Jarruja en ole saanut pelaamaan , herjaa kokoajan epäsymetrisestä jarrutuksesta, tää on ainoa toiminto mikä pitäisi jotenkin saada ratkaistua :thmbup:

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo samanlailla mullaki oli tosiaan  :) lievästi ärsyttävää  ;) mut noilla neuvoille se pitäis toimimaa saada! 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään