Guest justus

radal contact apua

12 viestiä aiheessa

Hommasin ton ohjelman ,mutta nyt on sellainen ongelma että fs9 oma ATC huutaa koko ajan päälle.miten tämän saisi otettua pois päältä? Jos on muutenkin hyviä tippejä ohjelman käyttöön niin kertokaa vaan.Muuten kyllä vaikutaa ihan lupaavalta ohjelmalta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kaikki ruksit kohdassa ATC on pois. ja homma ei silti pelitä.

Kokeile kiskaista simun ääniasetuksista ATC-äänet kokonaan pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FAQ:

Why do i hear MS ATC and RC ATC at the same time?

In FS9:

Options - Settings - Sounds, adjust ATC volume all the way to the left (0) and uncheck the ATC box.

In FSX:

Options - Settings - Sound. Uncheck 'voice'

Options - settings - general. Uncheck show ATC text

Käynnistä vielä peli uudestaan, jospa siitä kyse. Itselläni myös FSX + RC43 ja ei mitään ongelmia. Loistava ohjelma, sisältää paljon ominaisuuksia, joista en osannut edes uneksia kun olin ostamassa. Menepäs jollekin syrjäiselle aussikentälle ja hae IFR puhelimitse FSS:stä jne. STAR:ien kanssa joutuu säätämään, etenkin jos on pitkä STAR. Pitää ensin hyväksyä ATC:n ohjeet, ja sitten pyytää muutos ja oma IAP lähestyminen. Vai tietääkö joku paremman/oikeamman konstin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jihuu sehän pelaa :thmbup: kiitos vaan.enpä muistanut että ääni asetuksissa on erikseen atc volumet

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käynnistä vielä peli uudestaan, jospa siitä kyse. Itselläni myös FSX + RC43 ja ei mitään ongelmia. Loistava ohjelma, sisältää paljon ominaisuuksia, joista en osannut edes uneksia kun olin ostamassa. Menepäs jollekin syrjäiselle aussikentälle ja hae IFR puhelimitse FSS:stä jne. STAR:ien kanssa joutuu säätämään, etenkin jos on pitkä STAR. Pitää ensin hyväksyä ATC:n ohjeet, ja sitten pyytää muutos ja oma IAP lähestyminen. Vai tietääkö joku paremman/oikeamman konstin?

Itsellä ollu vähän hämärän peitossa noitten starien käyttäminen yleensä tuon RC:n kanssa. Ei ole kerinnyt vielä opetella mutta tuokin on parempi kuin ei mitään, tietenkin hyviä vinkkejä ei ole ikinä liikaa.

Ohjelma sinällään on kyllä osoittautunut loistavaksi. Tosin Fs2004:n kanssa en ole tainnut saada sammutettua ohjelmaa oikein kertaakaan, vaan kun on poistunut FS:stä niin RC jää jumiin ja ctrl+alt+del ja lopetasovelluksen jälkeen tekee jonkin virheen ja lopetetaan. Samapa tuo, simun puolella toimii ilman moitteita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lopussa tulee kaksi vaihtoehtoa:

2 - End flight

3 - Flight critique

Jomminkummin päin, en muista. Toinen pitää valita niin RC kuolee taustalla oikein.

EDIT: vähän huonosti sanottu, mutta kumpi tahansa siis kelpaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä yleensä oon kritiikit kuunnellut ja painanut lopuksi end flight mutta varmaankin rC:n asennuksessa jotain käpyä, mutta eipä tuo menoa haittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaakohan kukaan tietää, milloin RC5 on tulossa? On ilmeisesti jo kehitteillä ja sisältää mm. myös maaliikenteen ohjauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radar Contactin foorumia kannattaa lukea, siellä se enemmin tiedetään kuin täällä..  :)

Pikaisella vilkaisulla sieltä löysin helmikuun alulta toteamuksen että sellainen 9-12kk vielä menee ainakin eli ihan alkutekijöissään on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, olen niitä kyllä seuraillut, en tosin hirveän aktiivisesti... Monesti tietoa vain tulee paikkoihin, joista ei sitä itse välttämättä löydä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään