Matti Westerholm

Aloituskenttä?

5 viestiä aiheessa

Voisinko laittaa niin, että kun aloitan simulaattorin, niin tietty lentokenttä olisi siinä valmiina ja voisin siltä kentältä heti lähteä tietyllä koneella lentämään. Miten

tulisi toimia, että näin onnistuisin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menet sinne kentälle sillä koneella ja tallennat uuden oletuslennon. Sitten etsit (jos sitä ei siellä vielä ole, niin tee uusi) kohdan Show_opening_screen=1 ja muutat tuon ykkösen nollaksi.

>Show_opening_screen=0

Minun mielestä ei tarvitse tehdä muuta, kuin mennä haluamallensa kentälle ja tallentaa se oletuslennoksi. Minä olen ainakin pärjäillyt näin ilman mitään koodin lisäilemisiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestä ei tarvitse tehdä muuta, kuin mennä haluamallensa kentälle ja tallentaa se oletuslennoksi. Minä olen ainakin pärjäillyt näin ilman mitään koodin lisäilemisiä.

Taitaa tuo koodin muutos lötkästä koneen heti alkuun jollekkin kentälle, ilman että valikot tulevat esiin.(?) ???

EDIT:Kiitos Otto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekee juuri kuten Kasimir kertoi, sitäpaitsi tuo pitää muokata fs9.cfgstä eikä lentotiedostoista  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa tuo koodin muutos lötkästä koneen heti alkuun jollekkin kentälle, ilman että valikot tulevat esiin.(?) ???

EDIT:Kiitos Otto.

Ahaa, eli tämmöinenkin mahdollisuus on olemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään