Guest Nicket

Fs9 ja diashow

2 viestiä aiheessa

Koneeni "tehot":

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6GHz), 2048 Mb, 500GB, GeForce 8400GS, Vista Premium

Eli ongelmana on FS9:n toimivuus kyseisellä kokoonpanolla. Olen nyt lähes kaikkeni yrittänyt, mutta aina joku mättää  >:(

Aluksi suurinta ongelmaa tuotti se, että maisema ei lataudu kuin todella pieneltä alueelta. No, nyt olen saanut maiseman latautumaan ainakin nopeammin.

Sahalaitojen kanssakaan minulla ei ole enää mitään ongelmaa.

Sen sijaan ongelmana ovat framet ja resoluutio. FS9:ssä on framejen rajoitin 40:ssä, ja ongelma ei ole niinkään (luultavasti) se, että koneeni tehot eivät tuohon riittäisi, vaan se että framet vaihtelevat koko ajan väliltä 1-40. Tämä saa aikaan ärsyttävää nykimistä. Osaisiko kukaan sanoa mistä voisi johtua?

Resoluution haluaisin kovasti tunkea mukaan tähän soppaan. Koska en oikein tiedä mikä sen pitäisi olla. Olen käyttänyt samaa mikä on koneeni natiiviresoluutio, eli 1280 x 1024 ja silloin simu näyttääkin parhaimmalta, mutta en tiedä onko tuo sitten yhteydessä tuohon frame ongelmaan.

FsX toimii ihan ok tällä koneella, eikä sen kanssa ole mitään yllättäviä ongelmia. Rupeaa vain pikkuhiljaa ärsyttämään, että fs9 toimi paremmin vanhalla koneella, joka oli tämänlainen:

AMD Athlon 64 3200+(2.0 GHz ), 512 MB (removable), 250GB, ATI Radeon X300, Windows XP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Resoluutiona kannattaa käyttää näytön "stabiiliresoluutiota", joka mainitaan näytön mukana tulleessa lappusessa/vihkosessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään