Guest JussiHie

FS kaatuu Tampereella

6 viestiä aiheessa

FS on jo kaatunut kaksi kertaa Tampereen 24 ILS-lähestymisessä noin 5 nm kynnykseltä. FS vetää siis itsensä mustaksi, ja palomuurin ikkuna tulee näkyviin ilmoittaen, että DirectX haluaa lähetellä tietoa eteenpäin. Itse DirectX-ruutua ei kuitenkaan näy. Tampereella ei ole asennettuna kuin Tampere photoscenery ja itse kenttä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS on jo kaatunut kaksi kertaa Tampereen 24 ILS-lähestymisessä noin 5 nm kynnykseltä. FS vetää siis itsensä mustaksi, ja palomuurin ikkuna tulee näkyviin ilmoittaen, että DirectX haluaa lähetellä tietoa eteenpäin. Itse DirectX-ruutua ei kuitenkaan näy. Tampereella ei ole asennettuna kuin Tampere photoscenery ja itse kenttä.

Jep, ongelma on tiedossa, ratkaisua ei. Valitettavasti. Haulla löytynee aiheesta juttua enemmänkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoa ratkaisu, jonka tiedän, on Tampereen kenttäsceneryn poistaminen.

Tämä on valitettavaa, koska Tampereen kenttä sinänsä on hieno mallinnus.

yES:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitettavasti.

Minäpä otin ja testasin taas pitkästä aikaa välin: Vantaa - Ant - Suinula - Pirkkala.

Suinulan jälkeen pysähtyi kaikki paikalleen. Aivan kuten ennenkin. Lenzikkana oli OH-BSA.

Raudoituksen näkee alariviltä nimen jälkeen. Simuna oli FS9. Testissä oli "täydet tehot".

Kun esim. tulen Teiskosta ja käännyn vasta Multisillalla finaaliin, niin on aina muistaakseni toiminut.

Tästä päätellen vika olisi jossakin Suinulan ja Multisillan välissä.

Mikä se sitten on, onkin jo eri asia.

06:lle tulossa en ole huomannut mitään kummallista.

Kaimalle vinkki:

Kun niiltä muilta hommiltasi sieltä Turusta ja Jyväskylästä joudat, niin teepä uusi EFTP, käyttäen vaikkapa tämän nykyisen Pirkkalan kuvamateriaalia hyväksesi. Mutta jätä se "sininen huvimaja" pois. se on kuulema viety jo muualle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitettavasti.

Kaimalle vinkki:

Kun niiltä muilta hommiltasi sieltä Turusta ja Jyväskylästä joudat, niin teepä uusi EFTP, käyttäen vaikkapa tämän nykyisen Pirkkalan kuvamateriaalia hyväksesi. Mutta jätä se "sininen huvimaja" pois. se on kuulema viety jo muualle.

En kylläkään hallitse kenttien tekoa. Olen opetellut ainoastaan photosceneryjen teon ja olin mukana tekemässä Finnterrainista 51%.

yES :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kunnia Esalle kaikesta tehdystä kuitenkin.

Tein uudelleen samalla koneella lennon. Nyt leginä Vesivehmaa - Pirkkala.

Maailma pysähtyi presis saman talon nurkalle, kiun edellinenkin.

Otin uuden legin. Nyt Teisko - Pirkkala ja waypointtina Multisilta ja niin tultiin ihan kiitoradalle asti.

Nyt kummastelen tuota kiitoradan peilikuvaa radan toisessa päässä. Mistäpä se on maisemaan päässyt lipsahtamaan?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään