Guest Donald

aircraft.cfg textuuri asennus

5 viestiä aiheessa

Onko tuo AI-liikenteen asentaminen aikaa vievää? Esi. Finnairin WOAI paketissa on A320 CFM kone,

ja sama juttu Iberian paketissa.  :-\

Onko olemassa joku ohjelma, joka  helpottaisi noitten tekstuurien asentamista?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on tainnut mennä vähän asiat sekaisin. Jos WOAI:ta haluat, niin senkus vaan ajat ne paketit installerilla, niin asentuvat ja tulevat käyttöön ilman kummenpia kommervenkkejä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on tainnut mennä vähän asiat sekaisin. Jos WOAI:ta haluat, niin senkus vaan ajat ne paketit installerilla, niin asentuvat ja tulevat käyttöön ilman kummenpia kommervenkkejä :thmbup:

Hehheh...  ;D

Olen kai vahingossa asentanut paketit manuaalisesti... Varmaan sen takia aika vaikeata...

Minun kämmäys...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se manuaalisesti asentaminen niin vaikeaa ole kun on ensin opetellut perusasiat. Se on hirveän hidasta ja virhealtista (mikäli vielä kirjoittelee ne aikataulut ja muut itse) kuten aivan äsken jälleen koin. Jos on käytettävissä valmiit plaanit (aina nekään eivät ole virheettömiä), kuluu eniten aikaa niiden koneiden etsiskelyyn (elleivät ne jo löydy omasta kirjastosta). Minä en enää useinkaan viitsi hakea jotain tiettyä konetta ympäri nettiä, vaan käytän jo hangaarissani olevaa lähintä vastinetta. Ei se nyt niin nökön nuukaa ole, jos sen koneen rekisterinumero ei ole aivan se mikä plaaniin on merkitty. Voisihan sen lyhemminkin sanoa, että en ole perfektionisti.  ;D

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään