Esa Sairio

Nopeampi nettiyhteys toimii - etua FS:lle?

6 viestiä aiheessa

Huomasitte varmaan, että ainakin Elisa (näköjään myös Sonera) tarjoaa nettiyhteyden nopeammaksi vuoden ajaksi ilman lisähintaa.

Itse tein tuon lisänopeussopimuksen, jolloin nopeus kohosi 2 MB:ta 8 MB:iin.

Tämä muutos on kytketty toimintaan meille ja kokeilin mm. ladata tiedostoja FSNordicista. Ja tulee nopeasti: Nyt noin 750-800 kt/sek kun aiemmin latautui noin 200 kt/sek.

Olisiko suuremmasta nopeudesta hyötyä kun lentää FS:llä ja käyttää reaalisäätä? Entä verkkolentäjät (joihin en itse kuulu)?

Hieno juttu Elisalta - jota olen heille vuosia ehdottanutkin, että lisää noeputta samaan hintaan - ja muiltakin operaattoreilta.

yES :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno juttu Elisalta - jota olen heille vuosia ehdottanutkin, että lisää noeputta samaan hintaan - ja muiltakin operaattoreilta.

Onhan tuosta jo useampi vuosi kun noita nopeuksia kohottelivat samaan hintaan.. Alunperin meillä oli 2M, sitten tuplasivat -> 4M ja tuplasivat taas -> 8M.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tuosta jo useampi vuosi kun noita nopeuksia kohottelivat samaan hintaan.. Alunperin meillä oli 2M, sitten tuplasivat -> 4M ja tuplasivat taas -> 8M.. :P

Siitäkin on jo useampi vuosi, kun aloin ehdottelemaan Elisalle nopeudennostoa. Ehdotin sitä ennen kuin he ensimmäisen kerran nostivat nopeutta samalla hinnalla.

yES :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siitäkin on jo useampi vuosi, kun aloin ehdottelemaan Elisalle nopeudennostoa. Ehdotin sitä ennen kuin he ensimmäisen kerran nostivat nopeutta samalla hinnalla.

Että tämä on sinun ansiotasi?

Toki sää latautuu nopeammin, mutta kyse on vain muutamasta sekunnista, eli ei juurikaan merkitystä. Lennettäessä real weather latautuu taustalla automaattisesti ja tällöin varsinkaan nopeudella ei ole mitään merkitystä. Verkkolentämisestä en tiedä.

Vuoden sopimus? Vuoden päästä palataan hitaampaan yhteyteen taas? Kuulostaa aika häijyltä sopimukselta.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Että tämä on sinun ansiotasi?

Toki sää latautuu nopeammin, mutta kyse on vain muutamasta sekunnista, eli ei juurikaan merkitystä. Lennettäessä real weather latautuu taustalla automaattisesti ja tällöin varsinkaan nopeudella ei ole mitään merkitystä. Verkkolentämisestä en tiedä.

Vuoden sopimus? Vuoden päästä palataan hitaampaan yhteyteen taas? Kuulostaa aika häijyltä sopimukselta.  ;D

Olen ollut yksi vaikuttajayksilö. Öhöm.... ;) ;D.

Minusta tuntuu, että nopeusasia on sellainen että jos vuoden "ilmaisen" ajan jälkeen haluaa pitää korkeamman nopeuden, siitä joutuu sitten maksamaan lisää. Minusta tuntuu myös, että kilpailu- ym. syistä saattaa olla ettei joudukkaan, joka olisi jälleen tosi hyvä asia operaattoreilta. Eihän tuo isompi nopeus teknisesti maksa yhtään mitään lisää.

yES :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ns. perstuntumalta voisin sanoa että verkkolentämisen kannalta asialla ei ole mitään merkitystä. Real Weatherin kannalta ei myöskään käytännössä. Ja toki em. asioihin vaikuttaa myös se yhteyden nopeus ulospäin. Se tuskin tuon tarjouksen myötä nousee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään