Guest Jps

Just Flight: Recue Pilot Mission Pack:sta Demo (FSX)

7 viestiä aiheessa

Eli Just Flight on julkaissut demona yhden kokonaisen tehtävän tulevasta Rescue Pilot -tehtäväkokoelmastaan.

Demon saa ladattua mm. Just Flightin kotisivuilta ja se vaatii FSX:n toimiakseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koko lisuri vaikuttaa mielenkiintoiselle, ja promo screenit puoltavat sitä, että tuo menee hankinta listalle. Demonkin voisi tietysti latailla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on tuo demo ja tyytyväinen olen siihen. Mielenkiintoinen tehtävä siinä ja kulkupelinkin saa valita itse muutamasta vaihtoehdosta.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on tuo demo ja tyytyväinen olen siihen. Mielenkiintoinen tehtävä siinä ja kulkupelinkin saa valita itse muutamasta vaihtoehdosta.  :thmbup:

Voitko laittaa muutaman kuvan näytille. Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja nyt harmittaa kun kone on liian mopo pyörittämään FSX:ää (joka kyllä löytyy hyllystä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitko laittaa muutaman kuvan näytille. Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja nyt harmittaa kun kone on liian mopo pyörittämään FSX:ää (joka kyllä löytyy hyllystä)

Voin laittaa huomenissa muutaman jos ehdin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymys otsikossa olevasta Demosta..latasin sen just flight;in sivuilta, mutta ongelma on se, että kun kilkkaan "fly now" painiketta, scenery kyllä latautuu, mutta ei mitään koptereita tai koneita, eikä minkäänlaista "tehtävänantoa" tule..missähän vika!?

Terv.

Miikka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään