Niklas Kivinen

Bae-146 Historic Jetliners Group:lta

23 viestiä aiheessa

Hienoa, Mahtavaa! :thmbup:

Tästä varmaan voi jo arvata, mikä on minun mielestä paras kone kautta aikojen. ;D

EDIT:Tänään jo tuskailin, että kumpa olisi hyvä ARJ-malli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IMO toi ei oo Avroa nähnykkää   :P Muotoillaan vähän nätimmin, mielestäni ei mikään kovin hieno mallinnus Avrosta..  :laugh:

Kummallahan on enemmän kokemusta tästä Avrosta?Kyllä se näyttää ihan niiltä jotka tästä menee kokoajan yli. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kummallahan on enemmän kokemusta tästä Avrosta?Kyllä se näyttää ihan niiltä jotka tästä menee kokoajan yli. :P

No kyllä määkin sitä ihan tarpeeks oon niinkin läheltä päässy kattomaan ku ihan siitä sen vierestä..  ;D Niin siis IRL, jos tuota simuavroa tarkoitit niin siitä ei kyllä ole kokemusta.. onneksi. Eurowingsin avrosta kyllä taas on  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä määkin sitä ihan tarpeeks oon niinkin läheltä päässy kattomaan ku ihan siitä sen vierestä..  ;D Niin siis IRL, jos tuota simuavroa tarkoitit niin siitä ei kyllä ole kokemusta.. onneksi. Eurowingsin avrosta kyllä taas on  ;D

Samoin, tosin olen ollut menossa sinne PAX-puolelle.

Eikä minulle sillä ulkomallilla niin väliä ole...lennän katos ohjaamosta. ;)  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä minulle sillä ulkomallilla niin väliä ole...lennän katos ohjaamosta. ;)  ;D

No sittenhän voit laittaa jonkun freeware avron paneelin johonkin defu kessnaan.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sittenhän voit laittaa jonkun freeware avron paneelin johonkin defu kessnaan.  ;D

Mutku se defu-kessna lentää, ihme kyllä, eri tavalla kun Avro... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutku se defu-kessna lentää, ihme kyllä, eri tavalla kun Avro... :laugh:

No ei sitä tiiä jos tuo avro lentääkin samallalailla ku se defu-kessnä...  ;D ;D Varsinkin jos se FDE on yhtä "hyvä" kuin tuo ulkomodeli..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se elämä sitten jollain niin saatanan vaikeeta.. Jos kerta näyttää niin huonolle, niin ei ole pakko sillä lentää.

No on se elämä näköjään jollain muullakin niin vaikeeta että pitää ihan avautua.. Olenko sanonut että olisin lentämässä sillä??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No musta toi nyt vaan näyttää lähinnä yhtä laadukkaalta kuin jotku Abacucsen tekeleet.. esim se A380.. kysy nyt vielä mitä huonoa siinäkin on..  :P

Mutjoo, jos joku tykkää niin ok, mä en vaan lämpene tollasille "juosten kustuille".. ;D jos kerta ruvetaan jotain tekemään niin tehtäis se sitten kunnolla loppuun..  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä väittely ei kyllä nyt palvele tuota otsikkoa

Tässä keskustellaan tuosta koneesta. ;)

Asiaan:

No musta toi nyt vaan näyttää lähinnä yhtä laadukkaalta kuin jotku Abacucsen tekeleet.. esim se A380.. kysy nyt vielä mitä huonoa siinäkin on..  :P

Niin mikä? :laugh:

Tuo nyt ei sentään ole payware, freewareksi tuo näyttää hyvältä, VAIKKEI SITÄ NOKKAKARTION HILAVITKUTTIMEN VIMPUTTIMEN NAPIN PUNAISTA ÖLJYLÄIKKÄÄ OLE MALLINNETTU! >:( eikä kyllä kiinnostakkaan.

Joku nyt ei taida täällä ymmärtää että LDS ei ole mikään jumala. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvältähän tuo Bae-146 näyttää!

Sitten tuohon edelliseen: kyllä se LDS silti on varmaankin parhaiten mallinnettu payware, tosin ei jumala  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kylläpä tää juttu herätti keskustelua ja jokseenki taas osa ihan joutavaa "kinastelua" joka ei sikäli palvele otsikkoa. Katsotaan tarkemmin kunhan kyseiset mallinokset koneesta

tulee ulos eli tuolloin maaliskuussa 2008 poislukien tuo -300 malli joka tulenee ulos nyt aiemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku nyt ei taida täällä ymmärtää että LDS ei ole mikään jumala. :thmbdn:

ONHAN!!  >:( ;D

Ai tuo onkin freeware..no sittenhän tuolla ei ole mitään väliä.. keskityin vaan siihen kun sanoit että tuo näyttää hyvältä.. miltä se ei todellakaan näytä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tullut tuo -300 sarjalainen ja QT. :thmbup: Laittakaapa joku kuvia ja mielipiteitä kun olette testailleet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään