Osku Leskinen

Paras kamera fs2004

11 viestiä aiheessa

Iltaa!

Voisitteko kertoa mikä on paras Maksullinen/ilmainen kamera fs2004:seen

Esim active camera tai walk & follow

-Osku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSRecorderin uusimmalla versiolla onnistuu kuvakulmien teko tyyliin Walk&Follow, mutta joku voisi taas linkittää sen minun oppaani jostain  ;D

Walk & Follow on tietenkin paras kuvakulmienteko-ohjelma FSään, mutta olen kyllä pärjäillyt FSRecorderilla ihan hyvin  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, saa kuvakulmia tähän tapaan:

[ attachment removed / expired ]

Ja tietysti myös siiven kohdalle voi laittaa, mutta tämä on yleensä parempi tehdä virtuaalimatkustamosta/paneelista, jolloin siipitekstuurit eivät suttuunnu kuten ne saattavat tehdä ulkokuvassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F1ssä on vaan se huono puoli, että VCssä ei voi rullailla mankkoja rullalla  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F1ssä on vaan se huono puoli, että VCssä ei voi rullailla mankkoja rullalla  :thmbdn:

Mankkoja rullalla?

Kyllä minä siinä "Default VC view" jutskassa pystyn vetmään itteni siihen lasiin kiinni jos haluan, tai nojautua penkkiin.

Vai mitä tarkoitat? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi jessus että oot tyh.... Eiku siis sitä meinasin, että VCssä ei voi tuolla hiiren keskusrullalla rullailla taajuuksia mankkoihin, kun kuva siirtyy eteen ja taakse, dyy jyy gedid?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi jessus että oot tyh.... Eiku siis sitä meinasin, että VCssä ei voi tuolla hiiren keskusrullalla rullailla taajuuksia mankkoihin, kun kuva siirtyy eteen ja taakse, dyy jyy gedid?  ;D

Jees söör, aai kään pookie. :thmbup:

Tosin, ei se minua ole haitannut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään