Elias Lohilahti

Voisinko saada muutamia näppäinkomentoja?

32 viestiä aiheessa

Fs2004seen semmosii et miten saa matkustajasillan koneeseen kiinni, sit toinen: portaat koneeseen kiinni vai onks siihen sama ku äskeiseen :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS2004:ssä ei matkustajasiltoja/portaita ole mallinnettu, eli ne saa vain, jos maisemaan/ koneeseen ne on mallinnettu.

Ja tervetuloa foorumille! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä latasin täält fsnordicin kirjastosta hki-vantaan nii onks sitte mahollista? :P

Ei ole, joissakin erittäin hyvin mallinnetuissa sceneryissä tulee liikkuvat portit. Esimeriksiksi eräässä Milano Malpensan sceneryssä on tälläiset liikkuvat portit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole, joissakin hyvin mallinnetuissa sceneryissä tulee liikkuvat portit. Esimeriksiksi eräässä Milano Malpensan sceneryssä on tälläiset liikkuvat portit.

Äläs nyt FISD:iä mollaa ;)

"JOISSAKIN HYVIN MALLINNETUISSA SCENERYISSÄ" , Onhan se EFHK tosi hyvin mallinnettu : )

Vitsi vitsi .. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla kyllä vaikka mitä numeroita Shiftin ja E:n lisäksi painelisi niin aina aukeaa yks ja sama ovi :'(

Joissakin koeissa ei aukea kun yksi ovi. Joissakin koneissa esimerkiksi ruuman ovi aukeaa Shift+E+2 yhdistelmästä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko fs2004ses semmosta mistä sais moottorit sammumaan?

Katso simun näppäin/joystick-asetuksista. Voit määritellä itse näppäimen tai joystickin napin, josta sammuu.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyselin tossa "Mistä Löydän Koneen?" ketjussa sitä 787kaa ja nyt kysyisin et onko siihen sit mahollista niitä portaita/matkustajasiltoja koneeseen kiinni vai pitääkö se olla se lentoasema jossa on liikkuvat putket/olisi portaat lentoasemalla? :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyselin tossa "Mistä Löydän Koneen?" ketjussa sitä 787kaa ja nyt kysyisin et onko siihen sit mahollista niitä portaita/matkustajasiltoja koneeseen kiinni vai pitääkö se olla se lentoasema jossa on liikkuvat putket/olisi portaat lentoasemalla? :-[

Kyllä se melkein niin on. Elias, vinkkinä, jos ne matkustajaportaat on niin tärkeät, kannattaa melkein jo hommata FS X. Tähän FS2004:een sellaisten hakeminen on aika tuskallista hommaa, ja sittenkin jos löytää, ei niillä edes tee yhtään mitään (minun mielestäni).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä oo niitä portaita saanu xässä pelittää... Mutta jos haluaa portaat 2004:seen, niin joskus olen ladannut koneen jonka sisältä tulee portaat(esim. embraer ja md 83). Sitten voit ajaa ständille, jolloin tuntuu realistisemmalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tsau!

Muistanko nyt ihan omiani... Eikö EFHK:lla saanu putken koneeseen, jollain tietyillä porteilla, laittamalla COM1 jonkun tietyn taajuuden?  :-[

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX:ssä saa tietääkseni EFHK:lle putket kiini. FS9:ssä ei saa.

FSX:ssä saa kaikilla defu kentillä sillat kiinni, ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten yllä mainittiin, en ole saanut yhtään defu kenttien putkea toimimaan. Rahtirekat, bensan ja pushpäkkitraktorin olen saanut toimimaan, mutta muita en.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni Barcelonan kentällä nuo putket liikkuvat, tosin toolkuttoman hitaasti, mutta liikkuvat :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä oo niitä portaita saanu xässä pelittää...

Defaulttina näppäin on Ctrl+J ja koneen täytyy olla oikealla kohdalla, jotta portti toimii. Eli katso niitä viivoja maassa portin vieressä ja rullaa kone niiden suuntaisesti ja pysäytä oikeaan kohtaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään