Timo Poikela

Help! Aloitteleva kotiohjaamon rakentaja

8 viestiä aiheessa

Olen aloittelemassa kotikokkaria, mutta olen ajatellut tehdä sen mahdollisemman yksinkertaiseksi. Aion siis tilata netistä valmiiksi kasatut radiot, autopilotit ym. koska minulla ei ole mitään kokemusta tekniikasta  :-[

Siis voisitteko kertoa minulle sivuja joista voisi tilata valmiiksi kasattuja ohjaamon osia.

Ja vielä semmoista että onko tällä kyseisellä sivulla oleva pedestali jossa on autopilotit, radiot, land.gearit yms. sen tapainen, että kun olen hakenut sen postista (tai posti on tuonut sen minulle) niin kiinnitän sen vain ohjaamooni ja pääsen lentämään.

Vai pitääkö tuossa säätää mitään ohjelmia ym?

http://www.goflightinc.com/order/product_info.php?products_id=85

Kiitos!

Terv. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen aloittelemassa kotikokkaria, mutta olen ajatellut tehdä sen mahdollisemman yksinkertaiseksi. Aion siis tilata netistä valmiiksi kasatut radiot, autopilotit ym. koska minulla ei ole mitään kokemusta tekniikasta  :-[

Siis voisitteko kertoa minulle sivuja joista voisi tilata valmiiksi kasattuja ohjaamon osia.

Ja vielä semmoista että onko tällä kyseisellä sivulla oleva pedestali jossa on autopilotit, radiot, land.gearit yms. sen tapainen, että kun olen hakenut sen postista (tai posti on tuonut sen minulle) niin kiinnitän sen vain ohjaamooni ja pääsen lentämään.

Kiitos!

Terv. Timo

Moi

Tässäpä muutamia osotteita mistä voi katella:

www.opencockpits.com

www.cockpitsonic.de

www.flightdecksolutions.com

www.simw.com

täältä myös laajemmin http://fscockpit.com/Linkstosuppliers.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos!

Terv. Timo

Minulla on tuollainen GoFlightin MCP Pro, ja se ainakin on suunnilleen Plug and Play -tyyppinen. Pieniä säätöjä piti tehdä, mutta nyt toimii. Uskoisin tuon pedestaalin olevan suunnilleen samankaltainen.

Arttu

EDIT: Tuollahan se oikeastaan on sanottu: mukana tulee "2, 7-Port Hub for connecting all above modules", eli USB-liitin koneeseen, ajurien asennus, ja eikun lentämään (ainakin teoriassa).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

periaatteessa näin. Käytännössä sinun pitää asentaa koneeseesi GoFlightin softat, jossa määrittelet GF166A:lle mitä niissä näytetään, GF-P8/GF-T8/GF-RP48:lle mitä tapahtuu mistäkin näppäimestä ja rotarystä; GF-TQ6 tarvitsee myös lisäksi omat määrittelyt. Tämän lisäksi sinun varmaankin pitää hommata 2 kpl 240V virtalähteitä USB-hubeihin tai ainakin adapterit töpseleihin.

Jos käytät FSX:ää, niin kannattaa sitten hakea GoFlightin uusimmat softaversiot jotka on FSX yhteensopivia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin sitä vielä että olen tekemässä niitä mittareita sillä lailla, että mittarit näytölle ja kuori päälle niin että näyttö ei näy. Kysyn siis, että millainen lisäosa pitää olla että saisin 1 näytölle nopeudet ym, ja toiselle GPS ym. Vai käykö tähän mikä tahansa Payware lisäosa? Itselläni on niitä pari enkä ole moista ominaisuutta löytänyt, joten kysyn teiltä :-[

Kiitos!

Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään