Guest jukkapalander

Rovaniemen lumenväri?

10 viestiä aiheessa

Terve! Huomasin, että itselleni on ilmestynyt outo lumenväri ongelma Rovaniemellä. Lumi kiitotien vieressä näyttää mielestäni yllättävän harmaalta. Kuuluuko sen olla tuon väristä vai onko jokin nyt pielessä?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kas PMDG 747. ;D

Kyllä se minulla ihan valkoista on, eli vika on siellä sinulla.

EDIT:Tai sitten se on toi 747... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lumi kiitotien vieressä näyttää mielestäni yllättävän harmaalta.

Niinhän se on autoteidenkin vierestä yleensä hiukan harmaata se lumi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin tämä normaalia on kun noin rajattu alue on epämääräisen harmaata?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten minusta näyttää että siitä puuttuu kokonaan tekstuuri? Ja muutenkin näyttää vähän ihmeelliseltä...  :-\ uusin versio Rovaniemestä asennettu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten minusta näyttää että siitä puuttuu kokonaan tekstuuri? Ja muutenkin näyttää vähän ihmeelliseltä...  :-\ uusin versio Rovaniemestä asennettu?

Kaikki asentanut mitä löytyy foorumin tiedostokirjastosta. Minustakin se näyttäisi vähän tekstuuripuutteelta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki asentanut mitä löytyy foorumin tiedostokirjastosta. Minustakin se näyttäisi vähän tekstuuripuutteelta..

Varmistetaan vielä... "kaikki" on siis yksi Rovaniemi-filu ja se on siis versio 4.1. Installer asentaa maiseman kovalevylle. Mitään vanhoja tiedostoja ei tarvita pohjalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetkonen sanoin Putkinen ja pieraisi puhelimeen!  :o Minun muistikuvien mukaan olen mennyt asentamaan myös 2002:lle kuuluvan sceneryn/fixit ja updatet. En ole huomannutkaan, että Roviksen 2004:lle kuuluva photoscenerypaketti sisältää myös lentokentän. Pitänee poistella vanhoja ja katsoa homma uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetkonen sanoin Putkinen ja pieraisi puhelimeen!  :o Minun muistikuvien mukaan olen mennyt asentamaan myös 2002:lle kuuluvan sceneryn/fixit ja updatet. En ole huomannutkaan, että Roviksen 2004:lle kuuluva photoscenerypaketti sisältää myös lentokentän. Pitänee poistella vanhoja ja katsoa homma uudestaan.

Sanoisin etten lupaisi että tuo ongelma häviää sen jälkeen 100%. Tein eilen saman kuten Tatu neuvoi. Olin itsekkin ajatellut samaa ongelmaa, kun tuossa oli sellaiset harmaan ruskeahkot tekstuurit, eilen asensin pelkän 4.1 version niin kaikki toimii, lumikin näyttää lumelle :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoisin etten lupaisi että tuo ongelma häviää sen jälkeen 100%. Tein eilen saman kuten Tatu neuvoi. Olin itsekkin ajatellut samaa ongelmaa, kun tuossa oli sellaiset harmaan ruskeahkot tekstuurit, eilen asensin pelkän 4.1 version niin kaikki toimii, lumikin näyttää lumelle :thmbup:

Näin on näreet! Homma toimii!  :) Takken!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään