Guest atzq92

s X wing view ongelma - AKI HELP !

5 viestiä aiheessa

NO ONKELMAA ON tämän wing view paneelin kanssa. latasin avsimistä boeing 757-200 koneen fs:X:sään. No ohjaamopaneelit tuli ja kaikki muuten ok, mutta  ! Wing view paneelia ei koneeseen tule. oon ladannu b 757 - 200 : lle tarkoitetun paneelin ja yritin tos just laittaa sen sinne koneen panel kansioon, mut sit se panel cfg onkin jotenkin shitti ja ei siipinäkymää koneessa näy. Mitä tehdä? Kuka tahansa HELP!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no kun sieltä tulee se read me tiedosto jossa kerrotaan asennuksesta ym. mutta sitte se cfg vai mikä lie tiedosto herjaa, et ei löydy alkuperäistä tiedostoa. oon tallennellu kyllä niitä tekstipätkiä. Pystytkä auttaa enempää? Ja voitko kertoo sen wing vievin laiton sinne simuu. siis et miten se toimii ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oon ladannu b 757 - 200 : lle tarkoitetun paneelin

Morienttes!

Kiinnostuneena kyselisin, että mistä löysit paneelin b757:aan joka toimii fsx:ssä?

Mulle kans  ;)

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkohan kuule Atte ladannut AI-koneen? Siis semmoisen koneen, mitä käytetään kun asennetaan muuta liikennettä simuun. Hae nyt aluksi POSKYn AA 757-200 ja laita siihen se lataamasi paneli  :D Jos ei vieläkään toimi, laita 757:aan simun defu 737 tai 777 (whatever kaksipannu) paneli.

EDIT: tässä wing viewit 757-200:een. Aukaise panel.cfg notepadilla ja lisää tekstit sinne [VIEWS] kohdan alapuolelle poistamatta mitään. Tuossa tulee mukana ohje, jossa kerrotaan mitä pitää painaa kun haluaa sen ja sen näkymän. Muista laittaa Num Lock päälle  :P

EDIT 2: lähetin sulle ne ohjeet yksityisviestinä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään