Guest mice

FS2004 vuorokaudenajoista

4 viestiä aiheessa

Olisiko jollain ratkaisua FS2004 kummallisiin vuorokauden aikoihin ja niisstä johtuviin valoiuustasoihin. Ainakin suomessa lentäessä pimenee aivan liian aikaisin syksyllä.  Jos lentää esim. tällä päivämäärällä niin klo 15:30 on jo helsingin korkeudella hyvin hämärää ja klo 16 aurinko jo laskenut. kesällä mielestäni valoisuus vastasi paljon paremmin oikeaa vuorokausirytmiä, mutta nyt ollaan ainakin kuukausi etuajassa tuon pimeän kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haeppa filukirjastosta semmoista kuin FS Timezone. Asennat sen niinkun readmessa lukee ja alkaa näkymään auringonlaskut ja -nousut oikein. On olemassa myös FSRealTime-niminen ohjelma, joka itselläni on, jolla saa päivitettyä FSän kellon oikein jos lentelee pitempiä lentoja, aikavyöhykkeeltä toiselle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haeppa filukirjastosta semmoista kuin FS Timezone. Asennat sen niinkun readmessa lukee ja alkaa näkymään auringonlaskut ja -nousut oikein. On olemassa myös FSRealTime-niminen ohjelma, joka itselläni on, jolla saa päivitettyä FSän kellon oikein jos lentelee pitempiä lentoja, aikavyöhykkeeltä toiselle.

Freewarea? Käyttääkö FSUIPCtä? Onko todettu aiheuttavan "sivuvaikutuksia"?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse FS Timezone on ilmainen mutta FSRealTime on kokeilun jälkeen maksullinen. Hinta on $5 USD:stä aina $30 USD:hen, riippuen siitä paljonko haluat rahojasi antaa ohjelman tekijöille tulevien versioiden tekoon ja nettisaitin ylläpitämiseen. Kerran kun rekisteröidyt niin ohjelmaan saa ilmaisia päivityksiä sitä mukaan kun niitä julkaistaan. Itselläni ohjelma on ollut vasta vajaan viikon, mutta olen ollut todella tyytyväinen  :thmbup:

EDIT_ Niinjuu, käyttää FSUIPCtä, toimii rekisteröidyllä ja rekisteröimättömällä, minulle ei vielä ainakaan ole paljastunut sivuvaikutuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään