Guest Ilves

CASA C - 295 in FAF

7 viestiä aiheessa

Kysymys kuuluu!

Onko jo olemassa yllämainittua konetta, sovellettuna FS9 / FSX simulaattoreille?

Jos on, niin onko molemmat vaihtoehdot, vapaa / maksullinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida löytyä tällä hetkellä Suomen ilmavoimille paintia. Minä löysin (enmuistamistä) jonkun muun maan ilmavoimien koneen (vieläpä samassa harmaassa värissä) ja lätkäisin siihen vain sinivalkeat maatunnusympyrät ja muut merkinnät kylkeen ja a vot.

Mutta Kuukkeilla (tai fs-saiteista) hakemalla varmaan löytyy jotain (ainakin minä löysin).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse löysin Casa C-295 koneen alla olevasta linkistä. Tosin on FS2002 tehty ja en ole testannut toimiiko FS2004:ssa. Jossain olen itsekki kyllä nähnyt tuon Pekan mainitseman

koneen jossa sama harmaa väritys kuin ilmavoimiemme Casassa. Tuo linkin takaa löytyvä ei ole kuitenkaan se.

http://www.fsfield.com/listfiles/aircraft/military/20.html

Imuroin.

Kokeilin ja heitin roskakoriin.

Ei toiminut 2004:ssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuukkelilla löytyi tällainen kuva, mutta sieltä tuskin löytyy mitään simua varten.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida löytyä tällä hetkellä Suomen ilmavoimille paintia. Minä löysin (enmuistamistä) jonkun muun maan ilmavoimien koneen (vieläpä samassa harmaassa värissä) ja lätkäisin siihen vain sinivalkeat maatunnusympyrät ja muut merkinnät kylkeen ja a vot.

Mutta Kuukkeilla (tai fs-saiteista) hakemalla varmaan löytyy jotain (ainakin minä löysin).

Heippa!

Laitoin sulle parikin privat juttua, joista kyllä se ensimmäinen pätee. Itselleni tuli hieman semmoista tajunnan sekoamista. Sinulle se asia selviää jo suiitä ensimmäisestä.

Toisella voit heittää vaikka vesilintua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään