Guest pilot89

Miks mun flight simu kaatuu?

11 viestiä aiheessa

Mä en tajuu ku näyttö menee aina pimeeksi ja sitten se lopettaa pelin itsestään just ku olen aina laskeutumassa helsinkiin tai just ku olen aloittamassa lentoa?

:-[ :'(  ELI MIKÄ AVUKSI?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tapahtuuko moista vain Helsingin alueella? Onko Helsinki City -maisema asennettuna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mitä skenuja ylipäätään on Helsinkiin/Vantaalle/Espooseen asennettuna? Kenties EFHK:n skene, jos näin, kokeile ilman?  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei vittu!!! olin mä sittenki asentanu helsinki cityn.. pitääkö mun heittää se helevettiin koko pelistä että tää ei enään bukittele tää peli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei ***tu!!! olin mä sittenki asentanu helsinki cityn.. pitääkö mun heittää se helevettiin koko pelistä että tää ei enään bukittele tää peli?

Mikä simu sulla on? Kuten Otto kysyi, tapahtuuko vain EFHK:n alueella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitapa sieltä Helsinki skenu kansiosta poistaa nämä tiedostot: mmaki.bgl, mmakipussit.bgl ja mmaki.bgl_ . Kerro helpottaako  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitapa sieltä Helsinki skenu kansiosta poistaa nämä tiedostot: mmaki.bgl, mmakipussit.bgl ja mmaki.bgl_ . Kerro helpottaako  :D

Joo näitä ohjeita sen tuhennen kertaa toistettu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo näitä ohjeita sen tuhennen kertaa toistettu...

Siis meinaatko ettei itselläsi toimi ohjeiden noudatuksen jälkeen vai että nakertaa kun ohjeita toistetaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole minulla ongelmaa ilmennyt. Meinasin juuri sitä että täälläkin sitä sanotaan moneen otteeseen ja eikös myös niissä ladattavissa versioissa ole asia mainittu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään