Osku Leskinen

Monta eri ongelmaa

5 viestiä aiheessa

Moi.

Olisi taas paljon kysymyksiä jotka ovat seuraavia:

1.Mitenkä saa Super Flight Planneriin eli SFP:iin näkymään Lentokentät, reittipisteet ja reitit. Latasin sen ja siinä näkyy vain maiden kartat mutta ei reittejä eikä lentoasemia?

2. Miksi simun ATC ei vieläkään ymmärrä lentoyhtiöitä vaikka Editvoicepackilla on ne kaikki mahdolliset asennettu ja tallennettu ja ne yhtiöt vielä näkyvät siellä airlines.cfg:ssä?

3. Miksi FSCopilotin mini launcher näkyy vain silloin kun on painanut alt, tai silloin, kun joku niistä FScopilotin ominaisuuksista esim. Pushback on päällä? muuten se ei ole näkyvissä,

Tuossa nyt muutama ongelma. Tänään on muutenkin tuntunut, että simu on minua vastaan. Mikään asia simussa ei ole tänään toiminut niin päätin jättää kaikki lennot lentämättä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1. Sinun pitää ajaa se Database Wizard Super Flight Plannerin kansiosta tai käynnistävalikon ohjelmapuusta.

2. Onko aircraft.cfghen määritelty lentoyhtiö?

3. En osaa sanoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1.Kiitos! pitääkin kokeilla. EDIT: kokeilin ajaa sen Database wizzardin, mutta silti ei näy mitään reittejä eikä lentoasemia eikä mitään. Mitäs sen database wizzardin ajamisen jälkeen täytyy tehdä? Muutakin kuin tallentaa.

2.On. Ei silti ymmärrä sitä. Se on määritetty sinne aircraft.cfg:hen, simun omaan flight number kohtaan ja airlines.cfg:hne mutta ei silti ymmärrä. Sanoo vain lennonnumeron.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla toimii Database Wizard tähän tapaan oikein:

1. Mene Super Flight Plannerin asennuskansioon ja käynnistä sfpdbwiz.exe -niminen ohjelmatiedosto.

2. Paina ohjelman oikeasta yläkulmasta "Select All".

3. Paina "Convert" oikeasta reunasta. Sitten ohjelma jauhaa jonkun aikaa, ja kun on tehnyt niin suljet ja minulla ainakin näkyy kaikki lentokentät sun muut  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla toimii Database Wizard tähän tapaan oikein:

1. Mene Super Flight Plannerin asennuskansioon ja käynnistä sfpdbwiz.exe -niminen ohjelmatiedosto.

2. Paina ohjelman oikeasta yläkulmasta "Select All".

3. Paina "Convert" oikeasta reunasta. Sitten ohjelma jauhaa jonkun aikaa, ja kun on tehnyt niin suljet ja minulla ainakin näkyy kaikki lentokentät sun muut  :D

Noin juuri tein ja mitään ei näy  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään