Olli Talso

A320 laskutelineongelma

13 viestiä aiheessa

Päivää!

Tässä olen lennellyt Project Airbus A320 modelli + PSS A320 paneeli- yhdistelmällä. Nyt on kuitenkin ilmennyt sellanen onkelma, että laskutelineet eivät tule alas! Sisään kyllä menevät, ja laipat sun muut härpäkkeet toimivat. Onko hydrauliikassa tms. jotain vikaa? Täälä kun on näitä bussitietäjiä, niin auttakaapas tyhmää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla sama yhdistelmä ja toimii. :thmbup: Kokeileppa asentaa uudestaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneen akut tyhjät? Simussa on sellaista pientä kivaa kiusaa aina välillä...

Kannattaa aloittaa lento aina default Cessnalla ja laittaa siitä moottorit päälle CTRL+E tai yksinkertaisempaa ladata Seattle default lento. Vasta tämän jälkeen vaihtaa bussiin jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika kova lähestymisnopeus sais olla, nimittäin se Safety Valve estää paineet vihreästä HYD-systeemistä jos nopeus ylittää 260KT.

Niin...siksi sen sanoinkin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höh.. Hankin PSSässän A340llan jonkunaikaa sitten, mutta taas on onkelmaa.. Laskutelineet eivät mene sisään/ulos, kuin kaksi kertaa. Eli jos vetää laskukierrosta, saa renkaat sisään, ja hyvin tulee ulos, mutta läpilaskun jälkeen ne eivät mene enään sisään! Nyt on alkanut epäilyttämään etteikö joku generattori tms. toimisi, koska analoginen keinohorisontti ja VORin/ILSän "neula siinä keskellä" (mikäs se on, se jolla näkee onko radiaalilla?) katoavat samaan aikaan kun renkaat lopettavat toiminnan. Voisiko joku lähettää kuvan overheadista (mieluiten A340), kun kaikki toimii? Kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Synttärikakku näyttää koristavan Juuson profiilia!

T: Mika

Edit: Vai onko hänellä ikuiset synttärit, eli itse laitettu kakku ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos,kiitos,kun vielä muistutitkin  ;D

Ja sitten mopokouluun lomps..... :P Ei vaan, ostin itselleni ja muijalle skootterit ja aika käteviä ovat ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään