Guest jounas

PSS airbus mietityttää.

9 viestiä aiheessa

Moi

Tässä taannoin tuli kokeiltua kaverin luona PSS airbussia ja vaikka olen simuillut jo 3-4 vuotta niin voin sanoa että olin ihan ulkona systeemeistä. Jotenkin kone oli vain kovin omaperäinen minulle. onko tämä todella niin vaikea lennettävä kuin miltä tuntuu?, ja autopilot control unitkin on edelleen minulle epätietoisuuden varjoissa monimutkaisuudellaan.

Kannattaako ostaa jos ei osaa edes käyttää? vai oppiiko nopeasti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No senhän sä tiedät kyllä itse kuinka nopeasti opit. Kyllä kannattaa ostaa jos kone miellyttää, harjoittelet vain sitten sen mitä et osaa tuon koneen kanssa ..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestäni Bussit on helpohkoja koneita. Jokainen oppii omalla tyylillään mutta vaikeusaste dösissä ei ole varmaan kauhean korkea, verrattuna esim. MD80-MD82. Se, onko PSS:n bussi viisas ostos on ikuisuus kysymys ja siitä täällä keskulteltiinkin pari vk sitten..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sikälimikäli tuo AXP:n bussi on tulossa tässä kohta niin en suosittele ostamaan tuota PSS:n versiota enää tässä vaiheessa..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sikälimikäli tuo AXP:n bussi on tulossa tässä kohta niin en suosittele ostamaan tuota PSS:n versiota enää tässä vaiheessa..  :P

Sikälimikäli se ei tule vielä kotvaseen toviin niin saattanee aika käydä pitkäksi  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sikälimikäli se ei tule vielä kotvaseen toviin niin saattanee aika käydä pitkäksi  :P

Sikälimikäli näin on, niin sitten voi harkita sitä ostoa uudestaan. Eihän se varmaan enää paljon maksakkaan  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bussit ovat helppoja!  :D Itse opin MCDUn käytön n. 3 minuutissa, tosin mulla on hieman kokemusta Boeingin FMCstä. Todella mukava kone, suosittelen! Eihän tuo PSS bussi maksa kun joku 10 puntaa, joten ei paljoa voi menettää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään