Kalle Heinonen

DBS Walk & Follow ja valot?

3 viestiä aiheessa

Sellainen ärsyttävä ongelma on jo pitkään piinannut, etten saa tiettyjen addonkoneiden nav, beacon yms. valoja näkymään Walk & Follown kautta katsottuna mitenkään. Spot viewillä kaikki valot näkyvät normaalisti.

Asiaa tutkittuani huomasin, että FS9:n default valot näkyvät W&F:lläkin, mutta esimerkiksi Openskyn koneissa, joissa on Openskyn omat valoefektit, ei valot ota toimiakseen, muutoin kuin Spot viewillä. :(

Kellään ideoita miten saisi valot näkymään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saman olen huomannut että suurin osa .fx -tiedostoista (valot, jättövanat yms.) eivät näy Walk & Follow * tai / moodissa. Itsekkin käytän tuota ohjelmaa joka lennon aikana ja tietyissä tilanteissa se häiritsee kun pitäisi saada kunnon kuvakulma aikaiseksi ja kaikki koneen lisukkeet eivät näykkään.

Tuota kannattaisi varmaan tiedustella IGFLY:n Walk & Follow supportilta. Itse en ainakaan ratkaisua osaa antaa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saman olen huomannut että suurin osa .fx -tiedostoista (valot, jättövanat yms.) eivät näy Walk & Follow * tai / moodissa. Itsekkin käytän tuota ohjelmaa joka lennon aikana ja tietyissä tilanteissa se häiritsee kun pitäisi saada kunnon kuvakulma aikaiseksi ja kaikki koneen lisukkeet eivät näykkään.

Tuota kannattaisi varmaan tiedustella IGFLY:n Walk & Follow supportilta. Itse en ainakaan ratkaisua osaa antaa.

Juu niin kysyinkin ja tänä aamuna oli tullut vastaus sähköpostiini. Nopeaa toimintaa! :thmbup:

Vika ei kuulemma ole W&F:ssä vaan .fx efektitiedostoissa. Jotta saadaan valot näkymään, niin pitää etsiä koneen aircraft.cfg:stä käytettävät valot, jotka siis löytyvät [LIGHTS] kohdan alta. Sitten pitää etsiä samat .fx tiedostot Effects kansiosta ja avata ne notepadiin ja tarkistaa että jokaisesta filusta löytyy:

[Properties]

Cockpit=1

VirtualCockpit=1

Spot=1

Tower=1

Map=1

Sama varmaan pätee muihinkin puuttuviin efekteihin. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään