Pekka Holopainen

Minne poissuljetut fs2004:ssä merkitään?

2 viestiä aiheessa

Joskus fs2004:n käynnistyessä ohjelma huomaa asennetun lisäosan olevan joiltain osin epäyhteensopivan 2004-version kanssa. Tällöin se ilmoittaa siitä ikkunassa (en muista tekstejä) ja pyytää valitsemaan ladataanko osa kaikesta huolimatta vai eikö sitä ladata.

Mihin ohjelma merkitsee tämän osan poissulkemisen ja miten? fs9.cfg-tiedostoonko?

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostan tämän vanhan aiheen ja vastaan siihen itse, koska löysin itse vastauksen sattumalta. En minä näitä viikkoja käyttänyt sen etsimiseen fs9.cfg:stä. ;D Olin jo unohtanut koko asian. Se tuli esille muussa yhteydessä.

fs9.cfg-tiedostossani on osio [FrameCallNoWarn], jonka alla ovat näiden kysymysten kohteena olevien ei-täysin-fs2004-yhteensopivien osien tunnukset ja perässä 1 - siis esimerkiksi näin:

[FrameCallNoWarn]

Zhuk-27_Daniel_Denis=1

C295=1

He115B-1=1

bus=1

MiG-25 Foxbat=1

FSDS object=1

FokCX=1

Jaguar XK120=1

VELTRO=1

Bf109G2=1

NIEUPT17=1

Ja tosiaan kun kysymykseen on vastattu, ei se tule toista kertaa saman osan (yleensä lentokone) kohdalla esille, koska siitä on merkintä fs9.cfg-tiedostossa.

Tuota osion nimeä vain ihmettelen. Mitä tuo FrameCall tarkoittanee? Joku viisaampi osannee selittää sen?

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään