Guest stuartboy

A 380 Special Edition ( Abacus )

4 viestiä aiheessa

Moro !

Olen aikeissa ostaa A 380 Special Edition-lisälevyn ( Abacus ). Mistähän saisin siihen tarvittavan patchin,kun edellisellä kerralla,kun ostin kyseisen tuotteen,asennuslehtisessä kerrottiin että semmonen pitää olla ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhdyn täysin Juhan tekstiin, itselläni on tämä abakusen A380 ja voin sanoa sen olevan todella syvältä. Uskon Avsimista löytyvien freeware mallienkin olevan parempia. Ainoa hyvä asia oli Toulousen maisema mikä mukana tuli.

T:Niko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa sijoittaa rahansa muualle kuin Abacuksen tuotteisiin. Minulla on kokemusta kyseisestä Airbusista (onneksi ei omasta), ei rodellakaan ole hintansa väärti: ulkomalli menettekee ainakin minulle, mutta paneeli ja mittarit ovat pelkkää suttua, eikä mitään järjestelmiä ole mallinnettu. Toisin sanottuna Fs:n default-koneiden tasoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... Toisin sanottuna Fs:n default-koneiden tasoa.

Eiei, FSän defukoneet ovat järjestelmiltään reilusti monimutkaisempia  ;D

Juu, en itsekään suosittele ko. koneeseen sijoittaa, itselläni tuli FS2004:n kylkiäisenä, ja kyllä on semmoista sontaa että...  :thmbdn: Suosittelen lentämään mielummin koneen ilmaisilla vastineilla, tai muilla suuremmilla paremmin mallinnetuilla ilmaisilla härpäkkeillä, näistä kärjessä mainittakoon iFlyn 747, jota en itse ole ikinä kokeillut, mutta luulisi saavan palautteen perusteella aika hyvän tuntuman "Big Mamaan"  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään