Guest Juhowee

Näyttö puoliksi pimeänä

12 viestiä aiheessa

Kuva kertonee kaiken. Eli tuota mustaa aluetta on Fulscreen modessa aina päällä olevan ikkunan alapuolella. Window modessa päällä olevan ikkunan alapuolella on vanhentunut kuva, eli esim. tilanteesta jossa paneeli on "pimeänä".

[ attachment removed ]

Ei ole kovinkaan kiva lennellä. Näytön ajurit kunnossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on Nvidian Antialiasing asetukseen liittyvä ongelma , joka aiheutuu ilmeisesti siitä, että simu ei tue Nvidian 8x tai suurempaa  antialiasingia. Kannattaa vaihtaa se antialiasing kohtaan 4X niin pitäs tuon korjautua.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on Nvidian Antialiasing asetukseen liittyvä ongelma , joka aiheutuu ilmeisesti siitä, että simu ei tue Nvidian 8x tai suurempaa  antialiasingia. Kannattaa vaihtaa se antialiasing kohtaan 4X niin pitäs tuon korjautua.  ;)

Saatta muuten hyvinkin olla, silloin kun oli vika, oli myös 8X AA. :P

Kerro, Juho. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei auta :(

LISÄYS: Käytän nHancer nimistä ohjelmaa graffojen säätämiseen, sillä ajurien säätäminen ei jostain kumman syystä auta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ajan simua Anti-Alaising 16x, ja pidän verkkosoftat (IVAP minun tapauksessa) toisella koneella niin ei bugita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma voi olla myös Flight1 ATR:ssä, en ole muilla koneilla tuota asiaa vielä huomannut. Anti-Aliasing on kuitenkin säädetty Multisampling 4x:ään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ajan simua Anti-Alaising 16x, ja pidän verkkosoftat (IVAP minun tapauksessa) toisella koneella niin ei bugita.

Minulla kyllä toimii IVAP ilman tuota mustaa palkkia myös, vaan ei SQ, vaikka en ensilentoani ole tehnyt vieläkään. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaan nyt tähän wanhaan threadiin. Eli anti-aliasing säädetty nHancer ohjelmalla Multisampling 4x. Nyt ei mene mustaksi, mutta silti SQ tekee tällaista jälkeä. Ongelma korjaantuu kun hyppää Alt+Enteriä painamalla Fulscreen tilasta Window tilaan (tai päinvastoin). Eli kun menen spot plane tilaan, tai mihinkä tahansa muualle niin näkyy vain SB:n yläpuolella.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään