Guest Ezku

FSCopilot

13 viestiä aiheessa

Tuli sellaista probleemaa FSCopilotin kanssa, että kun avaan FSX normaalisti, se heittää Fatal Errorin eikä mene simuun millään...

Voisiko tuo johtua Vistasta?

Kiitosta etukäteen.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noo, 1.7 toimii simuun asti, mutta kun valitsen koneen ja sitten kentän, FSX kaatuu.

Mikähän tähän neuvoksi?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli sama probleema tosin fs2004 ja windows xp:n kanssa. Kokeile ensin tyhjentää (ainakin minulla omissa tiedostoissa) Flight Simulator Files niminen kansio kokeile. jos ei auta niin en osaa neuvoa muuta kun asentamaan pelin uudestaan :(

....Tosin tekeeköhän X tälläisen kansion edes??? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli sama probleema tosin fs2004 ja windows xp:n kanssa. Kokeile ensin tyhjentää (ainakin minulla omissa tiedostoissa) Flight Simulator Files niminen kansio kokeile. jos ei auta niin en osaa neuvoa muuta kun asentamaan pelin uudestaan :(

....Tosin tekeeköhän X tälläisen kansion edes??? :o

Juu, onhan Xästäkin semmoinen. Mutta mitä se auttaa jos sen tyhjentää? Siellä on vain tallennettuja lentoja?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanos muuta mulla se vaikutti en tajua miksi!?!?!?! Asensin uudelleen ongelma jatkui (minulla koko kone käynnistyi uudelleen). Asennettuani uudelleen kokeilin-> sama vika, käynnistin koneen uudelleen-> sama vika. MUTTA tyhjensin kyseisen kansion ja peli toimi. En tiedä miksi. Nykyään pidän kyseisen kansion AINA tyhjänä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä auttanut.  :-\ FSX lataa normaalisti mutta sulkeutuu mitään viestiä jättämättä heti pelissä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo-o. Sori sit en voi auttaa :-\. Itselläni autto sillon kyselin täällä foorumilla ja sanottiin että joskus kaikilla tulee eteen pelin uudelleen asentaminen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan käytössä viimeisin "build"? Oletko etsinyt ratkaisua MCDU:n foorumilta?

Joissakin tapauksissa "User account control"-toiminnon ottaminen pois käytöstä on auttanut (http://www.petri.co.il/disable_uac_in_windows_vista.htm).

Viimeisin build on käytössä, MCDU:n foorumit on koluttu läpi muutaman kerran ja tuo User account control on tehty. Mutta sama ongelma jatkuu. FSX kaatuu konetta tai kenttää valittaessa tai joskus kun peli on ladannut.  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeisin build on käytössä, MCDU:n foorumit on koluttu läpi muutaman kerran ja tuo User account control on tehty. Mutta sama ongelma jatkuu. FSX kaatuu konetta tai kenttää valittaessa tai joskus kun peli on ladannut.  :(

Mulla oli täsmälleen sama vika, mutta en osaa neuvoa ratkaisua :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään