Guest ToniH22

Kysymys Aeroprakt koneesta?

25 viestiä aiheessa

Moi, olen tuossa jo jonkin aikaa ihmetellyt, miten saan tuosta koneesta tämän version näkymään simussa:

[ attachment removed ]

Kun simulaattoriin olen valinnut tuon koneen lennettäväksi, se saa ne "sukat" päälle, eli tulee ne rengas suojat, muttei sitten ole kuitenkaan niin kuin tuossa kuvassa näkyy???Eli onkohan sitä mahdollista saada silleen olemaan ettei noita huppuja olisi päällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En osaa auttaa, mutta myöhäiset onnittelut Aleksista! Myös minulla on Aleksi, tosin jo 6v 8)

T: Mika

Edit: Kolmesta pojastani hän on ainoa, joka lentää matkustajakoneilla FS9:ssä, ja katselee vanhoja ilmailulehtiäni kysyen? Isi onx meillä toi kone, entäs toi ja toi.....

PS: Tsori offtopikki :-[

Edit: Luulisi readmessa olevan maininta huppujen poistamisesta (shift + E + 2, tai jotain)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, kiitos...koitan silleen pientä mahdollisuutta yllä pitää että omakin sitten jossain vaiheessa innostuisi samasta asiasta, niin menee päivät rattosasti opettelemisessa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

aircraf cfg sisällä olevan  [VEIGHT AND BALANCE]   otsikon alla oleva rivi

laita siihen alkuun nämä kaksi vinoa viivaa (en tiedä miksi niitä kutsutaan) niin ne ottaa sen rivin pois käytöstä.

laita paintti jakoon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tosi paljon ohjeesta, pakkaan tuon tänään ja laitan jakoon. Ompahan sitten ees jonkilainen suomi paintti sitten kaikille :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vasseguu!

Toni!  olisi kysymys että kuinka olet asentanut sen koneen ja onko sinulla lentovaloja siiven kärjissä,  olen itse asentanut tämän erilliseen mappiin ja sieltä sinne aircraft mappiin, johtuuko se siitä ettei mulla ole niitä siipivaloja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni ei ollut tuossa omassakaan siivissä valoja, ainoastaan laskeutumis valo keulassa. En tiedä onko tarkoituksella jätetty pois käytöstä ne vai että sit olisi unohtunut. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uploadasin tuossa 5min sitten tuon paintin tänne ja saa vissiin ladattua sitten jossain välin, ei tietoo :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oo ihmeitten aika vielä ohi, imuroin sen uudestaan ja panin mukaan (kirjotin yli) sen aircraft fiilin joka tuli sen lisätexturin mukana, ja simsalabim

[ attachment removed ]

FSX:ään tulee myös valot mutta ei näy maassa valokiilaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ne kaksi vinoviivaa toimi kuin pitäisi, jos otat pois matkustajan niin valot häviää, samaten sen "sukkien" kanssa, meni pipariks koko homma, mutta tuli sitä vähän viisaammaks.

ps:jos teet tälläi että laitat x tohon riviin niin valot toimii , ja sukat ovat poissa

station_load.3=x "4, 0.0, 0.0, -3.5, Wheelspats"

Tulee mukava effecti koneeseen kun ottaa matkustajan pois, se rupee vänkään vasemmalle eikä sitä voi trimmata suoraan menoon, täytyy istuttaa perunasäkki siihen viereen tai aina olla kaveri mukana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uploadasin tuossa 5min sitten tuon paintin tänne ja saa vissiin ladattua sitten jossain välin, ei tietoo :D

Morjensta!

En ole vielä löytänyt k.o. Suomalaista painttiä tuolta kirjastosta.

Ollaan tuon Pertin kanssa sitä vähän kaipailtu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus sain winkiwinkkiä, etteivät enää kirjastomuorit lataile fiktiivisiä paintteja kirjastoon, mutta voihan olla, että käytäntö on muuttunut. Banneja odotellessa, kirjastomuorit  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus sain winkiwinkkiä, etteivät enää kirjastomuorit lataile fiktiivisiä paintteja kirjastoon, mutta voihan olla, että käytäntö on muuttunut. Banneja odotellessa, kirjastomuorit  ;D

Kun lukee rivien välistä niin asia melkein selviää, (onko se sellainen hiljainen päätös?) Täällä fiktiivesessä maailmassa on varmaan puolet painteista fiktiivisiä.  :( :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitan sen tänään tuonne Avsim.comin tiedosto kirjastoon, näin varatoimenpiteenä. Että sieltä se löytyy 100% varmuudella päivän mittaan. :thmbup:

Sielä on, ladattavissa kohan se päivittyy päivällä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimikos se paintti hyvin, ettei ollut mitn häiriöitä aiheuttamassa, esim puuttuvaa tekstuuria tms

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt mullakin on se!

Mukava vehje. Mukava vehje kieltämättä.

Ja tällä suomen lippuisella on kiva härnätä täkäläisiä.

Enkä tällä testilennollani huomannut mitään negativisesti poikkeavaa.

Etevämmät testilentäjät olkaapa tarkkana, jos vaikka jotakin oli, joka ei minua häirinnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimikos se paintti hyvin, ettei ollut mitn häiriöitä aiheuttamassa, esim puuttuvaa tekstuuria tms

Kyllä tämä toimii ihan hyvin, mutta jos jotain nyt pitäisi valittaa niin se OH-SPE olisi ehkä voinut olla vino taaksepäin oikealla puolella konetta, (vain minun ajatus)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta en ole varma, miten sen voi kääntää vasemmalle kaartuvaksi sen tekstin :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toni!

Jos sulla on halua tehdä paintti mikä ei ole "fiktiivinen" niin ajatteles tätä, on hiukan eroava tästa standardi koneesta,

tuossa on kyllä oma sivunsa kun ei tiedä kuinka tuo siipi on maalattu yhäältäpäin

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voishan tuota kokeilla, jos ei nyt sitten sitä siiven yläpuolta tekisi muulla kuin valkoisella. Hieno maalaus on kyllä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään