Pekka Holopainen

Missä on AFG:n OH-BSA?

12 viestiä aiheessa

Enpä ole ennen tällaiseen törmännyt.

Latasin AFG:n uuteen KingAir300:een koneen OH-BSA tekstuurit, mutta en saa konetta näillä tekstuureilla esille konevalikossa. Siellä näkyvät vain nämä koneen mukana tulleet D-IBER ja LX-SEA tekstuureilla varustetut versiot.

Olen moneen kertaan tarkastanut aircraft.cfg-tiedoston. Kaikki [fltsim-x]-kohdat ovat sellaisia kuin pitää ja ui-kohdat oikein kirjoitettuja. OH-BSA:n texture-kansion sisältökin näyttää samanlaiselta kuin muissa. Konetta vain ei tule valikkoon?

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko päivitys asenettu?

Ei. Milloin ilmestynyt? Mistä?

Edit: Kävin AFG:n sivuilla, mutta ei siellä mitään sellaisesta mainittu. Ja miten ihmeessä päivitys vaikuttaa painttien näkymiseen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä mistä saa ladata paintin, lukee: Tarvitsee 1.1 päivityksen tjsp. AVSIMista muistaakeseni löytyi.

No, niin oli. Senhän minä juuri olen asentanut, mutta kun konetta (painttia) ei näy?

Pekka

Edit: Ei siellä mitään muuta päivitystä ollut kuin ne tekstuurit. Kävin juuri tarkistamassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko aircraft.cfgn tekstipätkän [fltsim.X] kohdassa X:n paikalla seuraava numero katsottuna edellisestä tekstipätkästä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko aircraft.cfgn tekstipätkän [fltsim.X] kohdassa X:n paikalla seuraava numero katsottuna edellisestä tekstipätkästä?

No, ne kaksi oletustekstuuria varaavat numerot 0,1,2, ja 3 joten nimesin tietenkin nämä 4 ja 5.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma ratkesi:

Ongelman syy oli tässä: 

[fltsim.##]                  <<-------Edit your sequential number here!

Otsikko [fltsim.xx] EI HYVÄKSY (ainakaan fs9:ssä) mitään tuon (<<--- jne.) kaltaisia kommentteja.

Olen kerran aiemminkin menettänyt 1000+n hiusta päästäni vastaavan takia, kun eräs AI-plaanien tekijä oli pistänyt omiaan koodin joukkoon ja homma ei sen takia toiminut.

Paintien ym. tekijät. Olkaa hyvä ja jättäkää KAIKKI ohjeet niihin readme.txt-tiedostoihin (joita kaikki eivät tosin lue). Älkää sotkeko niitä koodeihin, joiden syvällisintä sisältöä me tavalliset käyttäjät emme tunne!

Pekka

Edit: mikä muuten on kommenttimerkki aircraft.cfg-tiedostossa, vai onko sitä olemassakaan? (<< se ei ainakaan ole ;-).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit: mikä muuten on kommenttimerkki aircraft.cfg-tiedostossa, vai onko sitä olemassakaan? (<< se ei ainakaan ole ;-).

Todennäköisesti #.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään